Sony digital 8 camcorder werd in degratis gedownloade versie direct herkent, nu ik de versie Video deluxe 014 plus gekocht heb wordt mijn camcorder NIET herket, wie kan mij helpen?

carlus schreef op 15.08.2014 om 21:37 uur

Sony digital 8 camcorder werd in degratis gedownloade versie direct herkent, nu ik de versie Video deluxe 014 plus gekocht heb wordt mijn camcorder NIET herket, wie kan mij helpen?

Reacties

mi-bo schreef op 16.08.2014 om 13:09 uur

Beste Carlus,

heeft U een Hi8 recorder ( analoog), of zijn het DV bandjes ( digitaal), graag een reactie, voordat wij als Freaken U een verkeerd antwoord  geven

gr

mido

carlus schreef op 16.08.2014 om 21:06 uur

Ik heb een sony digital handycam, DCR-TRV110E pal, die ook nog video 8 tapes af kan spelen. 

mi-bo schreef op 18.08.2014 om 11:25 uur

werkt u dan met een fire-wire kabel of usb

gr

carlus schreef op 18.08.2014 om 20:42 uur

Ik werk via een fire-wire, zoals ik dat ook met succes deed bij de trial versie

mi-bo schreef op 20.08.2014 om 12:22 uur

beste Carlus
dan moet er geen enkel probleem zijn, want als U het vdl programma heeft opgestart dan klik u de rode knop aan onder preview scherm en dan dv camera vinkje er onder uitlaten, en kunt  U gaan opnemen via de Pc,
heeft U een download geregistreerde versie gekocht of een dvd, bij download versie na installeren en activeren met serie nummer van MAGIX gaat u naar hulp. gratis downloaden, en dan alles importeren.
en dan wat boven is omschreven.
succes.
mido