Reacties

Bol schreef op 07.12.2023 om 18:15 uur

@wilco-brouwer

Hallo Wilco,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

Ik heb uw probleem niet kunnen reproduceren. Maar kunt u precies aangeven, welke sjablonen u bedoelt. Upload eens afbeeldingen, zodat ik kan zien wat u precies bedoelt. Uploaden doet u zo. Klik op het blauwe rondje met pijltje op de werkbalk.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wilco-brouwer schreef op 07.12.2023 om 19:01 uur

Beste Rob hierbij de afbeeldingen

Bol schreef op 08.12.2023 om 10:57 uur

@wilco-brouwer

Hallo Wilco,

Uw probleem heb ik kunnen reproduceren in VDL 2024. Dit is zeker een programmeerfout. Voor zover ik het heb kunnen nagaan was dit ook al in VDL2023. Zie afbeeldingen

Mijn advies neem contact op met Magix Support. Stuur een mailtje naar: Inforservice@magix.net en leg daar u probleem voor.

Ik heb wel een workaround voor u gevonden. Zie filmpje

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2023, 10:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wilco-brouwer schreef op 08.12.2023 om 13:18 uur

Beste Rob,

bedankt voor de snelle reactie en tip, ik zal het probleem voorleggen bij Magix Support.

met vriendelijke groet,

Wilco

Bol schreef op 08.12.2023 om 13:21 uur

@wilco-brouwer

Hallo Wilco,

Graag gedaan😉. Laat het forum weten wat Magix Support u als antwoord hebt gegeven.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-