L.S.
Ten eerste wil ik toch even mijn frustratie uiten over de ondoorgrondelijke informatievoorziening van Magix. Het is haast onmogelijk zelfstandig tot de juiste informatie te geraken en ik ervaar de informatievoorziening als zeer klantonvriendelijk. Het programma kan dan wel in topformaat verkeren, het staat of valt met het begrijpen van het programma. Een zware onvoldoende.
Een tweetal elementen die ik na een paar uur zoeken nog niet heb kunnen oplossen, betreft het volgende. Allereerst zou ik graag gebruik maken van de zogeheten 3d lichtkrant. Ik heb een sterrenhemel als achtergrond en zou graag een scene creëren zoals in welbekende films als star wars is gedaan. Het probleem dat ik hierbij ondervind, is dat de snelheid van de tekst te hoog is. Er staat evenwel nergens aangegeven hoe ik deze snelheid kan vertragen.
Daarnaast zou ik graag gebruik maken van een bioscoop intro. Het programma voorziet hierin bij de intro's en outro's. Erg handig, maar het gaat gepaard met een irritante achtergrondgeluid. Hoe kan ik dit uitzetten?
Tot slot zou ik op één dvd graag twee projecten willen zetten, aan te klikken in één menuutje. Ik ben hier nog niet mee aan de slag gegaan, maar vermoed dat dit zonder input ook vele uren gaat kosten.
Wie zou mij kunnen helpen?
Bij voorbaat hartelijk dank,
Patrick Eissens