SN authentificatie voor izotope in sound forge pro 17

Dirk-VanPassel schreef op 11.03.2024 om 19:57 uur

Hoi,

Is het normaal dat ik geen SN codes van izotope ontvangen heb voor mijn sound forge pro 17 software ? Momenteel staat al deze software als try out - dat was echter niet wat er beloofd was. Blijkbaar is er dus meer nodig dan alleen de activeringscode voor sound forge pro 17, die ik wel via magix heb ontvangen. Ik heb inmiddels ook al een berichtje naar izotope support gestuurd, maar ik weet niet van wie ik nu precies deze codes dien te bemachtigen. Het betreft plugins : ozone 11 elements en RX10 elements - beiden zijn dus geïnstalleer, maar slechts als "trials".

Reacties

Bol schreef op 11.03.2024 om 23:19 uur

@Dirk-VanPassel

Hallo Dirk,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Helaas moet ik u het antwoord schuldig blijven op uw vraag ten aanzien van de over SN codes. Wanneer u Sound Forge pro 17 hebt aangeschaft en u hebt hier vragen over, dan adviseer ik u om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net Vermeld in de mail het bestelnummer en het P3-serienummer die u terug kunt vinden in uw opdrachtbevestigingsmail.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

SP. schreef op 12.03.2024 om 13:28 uur

@Dirk-VanPassel De iZotope-serienummers moeten worden vermeld in de e-mail met de orderbevestiging.  Lees het alstublieft nog eens.  Misschien heb je ze over het hoofd gezien.

 

 

The iZotope serial numbers should be listed in your order confirmation e-mail. Please read it again. Maybe you overlooked them.

Dirk-VanPassel schreef op 12.03.2024 om 22:07 uur

Ik heb goed en ook minder goed nieuws. Magix-support wou me geen serienummers geven. Zij stelden het volgende, verzonden via mail :

Geachte aanvrager,

Bedankt voor uw reactie.
Als u Vegas Post 21 koopt, wordt Sound Forge Pro 17 als add-on meegeleverd. Helaas bevat deze niet het volledige scala aan functies die wel worden meegeleverd als u Sound Forge Pro 17 rechtstreeks aanschaft. Dit geldt ook voor de plugins van Izotope, helaas bevat uw aankoop geen serienummers hiervoor.
Met vriendelijke groeten

MAGIX Software GmbH 
XXXXXXXXX
Osnabrücker Straße 3
32312 Luebbecke
GERMANY

--------

Tot zover de communicatie van Magix. Nu het goede nieuws echter. Even later kreeg ik antwoord van Izotope, met daarbij de benodigde serienummers voor zowel Ozone 11 elements als voor RX10 elements.

Aan Magix kan ik alleen maar melden dat een Sound Forge Pro zonder deze 2 plugins, de naam "Sound Forge Pro" onwaardig en dat jullie in dat geval een kat in een zak verkopen met het duurdere Vegas Post 21 aanbod. Gelukkig heeft Izotope dit dus zelf recht gezet. Dank u wel Izotope-support.

 

SP. schreef op 12.03.2024 om 23:03 uur

@Dirk-VanPassel Oké, je zei niet dat jouw versie van Soundforge deel uitmaakte van je Vegas Suite. Je krijgt de Izotope-bonussoftware alleen als je Sound Forge afzonderlijk bij Vegas koopt. Dat is normaal en werd voor altijd op deze manier gedaan. Izotope maakt GEEN deel uit van Sound Forge. Het is een bonus alsof Sound Forge GEEN onderdeel is van Vegas, maar alleen een bonus. Je hebt geluk dat Izotope je een serienummer heeft gegeven.

 

 

Ok, you didn't say your version of Soundforge was part of your Vegas Suite. You'll only get the Izotope bonus software if you buy Sound Forge separately from Vegas. That is normal and was done this way forever. Izotope is NOT part of Sound Forge. It is a bonus like Sound Forge is NOT part of Vegas, but only a bonus. You're lucky that Izotope gave you a serial number.

Bol schreef op 12.03.2024 om 23:16 uur

@Dirk-VanPassel

Hallo Dirk,

Het doet mij deugd, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Als moderator wil ik toch nog even reageren op uw laatste opmerking. Magix Support Duitsland hebt juist gehandeld, want u had kunnen weten, dat erbij de aankoop Sound Forge Pro 17 geen Ozone 11 elements en RX10 elements meegeleverd zou worden.

Het is prijzenswaardig, dat iZotope u alsnog de benodigde serienummers voor Ozone 11 elements en RX10 elements uit coulance hebt toe gemaild.

Met vriendelijk groeten,

Rob
forum moderator

Aanvulling: 12-03-2024 om 23:23uur

Wat heeft u precies aangeschaft via Magix Duitsland? Is dit Vegas 21 of alleen Sound Forge Pro 17 ad € 99,99

Laatst gewijzigd door Bol op 12.03.2024, 23:26, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dirk-VanPassel schreef op 12.03.2024 om 23:17 uur

En waar kan je uit deze communicatie afleiden dat je geen volledige Sound Forge Pro software zou genieten bij de aankoop van dit product ? Zal ik het even voorleggen bij "Testaankoop" in verband met eerlijke communicatie naar klanten toe ?

Post = Edit, plus:

SOUND FORGE Pro

ACID Pro

Mocha VEGAS

Boris FX Primatte Studio

VEGAS Effects & Image

SP. schreef op 12.03.2024 om 23:21 uur

@Dirk-VanPassel

Post = Edit, plus:

SOUND FORGE Pro

ACID Pro

Mocha VEGAS

Boris FX Primatte Studio

VEGAS Effects & Image

Er wordt hier geen Izotope-software vermeld.

Dirk-VanPassel schreef op 12.03.2024 om 23:27 uur

toch wel hoor - zie "1 van de highlights in Sound Forge Pro" : Mastering and restoration with iZotope plug-ins: Ozone 11 Elements & RX 10 Elements

Read more: https://www.magix.com/us/music-editing/sound-forge/sound-forge-pro/
Follow us: Facebook

Bol schreef op 12.03.2024 om 23:51 uur

@Dirk-VanPassel

Hallo Dirk,

......En waar kan je uit deze communicatie afleiden dat je geen volledige Sound Forge Pro software zou genieten bij de aankoop van dit product ? Zal ik het even voorleggen bij "Testaankoop" in verband met eerlijke communicatie naar klanten toe?....

Het is natuurlijk uw goedrecht om dit voorleggen aan "Testaankoop". Maar als moderator / forumlid vind ik wel, dat u dit ook nog eens moet aankaarten bij Magix Support Duitsland Support. Misschien hebben zij daar wel een goede verklaring voor.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-