slideshow muziek

matrix30 schreef op 09.02.2012 om 14:33 uur

Ik heb een slideshow gemaakt, en ik ging nu kijken bij media hoe het werkt met muziek en wat er allemaal was. Ik heb nu bij Bavaria dubbel geklikt denk ik en nu heb ik die muziek bij  er staat ook een rood dingetje bij. Maar ik wil deze niet. Hoe kan ik dit verwijderen zonder dat ik mijn hele slideshow kwijt ben. 

 

 

Reacties

Polders schreef op 09.02.2012 om 15:52 uur

Beste Matrix30, klik op het spoor waar dit fragment staat op het betreffende muziekfragment (en selecteer daarmee dit fragment). klik daarna op de delete knop van uw toetsenbord. Geeft dit niet het gewenste resultaat, dan undelete kiezen.

Veel succes

 

matrix30 schreef op 09.02.2012 om 20:12 uur

Beste polders, Sorry ik doe dit nog niet zo lang wat bedoel je met spoor. Ik probeer uit te leggen wat ik heb van beeld, links op mijn beeld staat het voorbeeld scherm. Daar kan je de show af laten draaien en daar komt de tekst in als je  die gaat schrijven en klik op het Vtje. Rechts daarvan kun je bv je tekst kiezen. Maar ook je muziek en daarin heb ik dus op bavaria geklikt en er staat nu iets roods bij. Bedoel je daarmee spoor.Ik ben zo bang dat ik mijn show wist.

 

RiViS schreef op 09.02.2012 om 22:22 uur

Het brede vllak onderaan, de Arranger, bevat je gemonteerde foto's. Links hiervan zie je drie knoppen onder elkaar, daarmee kun je die Arranger naar een andere modus (ander aanzicht) schakelen. Waarschijnlijk is bij jou de middelste knop (Storyboard modus) ingeschakeld, je ziet dan alleen de gemonteerde foto's achter elkaar staan.

Klik nu met de muis op de onderste knop, dan schakel je naar de Tijdlijn modus. Daarmee kun je veel meer zien: In de Arranger zie je nu 4 "balken" staan, die heten Sporen. Op het bovenste spoor staan de fotos, Daaronder is een geluidsspoor (voor als je een film met geluid invoegt), spoor 3 is voor de Titels en spoor 4 voor het geluid dat je zelf toevoegt. Op spoor 4 staat waarschijnlijk bij jou het geluid Bavaria, want als je op een geluid dubbelklikt wordt het in dat spoor geplaatst. Het rode vierkantje dat je bij Bavaria gezien hebt wil zeggen dat het geluid in je film is ingevoegd.

Doe nu wat Polders schrijft: klik in spoor 4 in het geluidsfragment, het verandert van kleur ten teken dat het geselecteerd is, druk daarna op de Delete toets en weg is je geluid, het rode "dingetje" is ook weg.

Ik heb nog wel een advies voor je: Klik op Hulp (bovenaan) en daarna op Inleidende Video. Laat die afspelen en er zal je een heleboel worden uitgelegd. Verder staat er ook veel beschreven in de Help functie. Neem de tijd om dit alles te bekijken.

groet,

Rijk

matrix30 schreef op 09.02.2012 om 22:36 uur

Beste Rijk

 Erg bedankt voor je uitgebreide uitleg. Echt super.

Ik had ondertussen dat soort van geluids band onderaan gevonden en dit met eeen ander snel gemaakt project gedaan en uitgeprobeerd.

Ik ga zeker al je raad opvolgen want ik vind het echt leuk om te doen. Ik was overigens in hulp wezen kijken en in het zogeheette inhoud maar kon niks vinden van ,uziek verwijderen. Nogmaals bedankt