slechte DVD van Videotape verbeteren in video 15?

lezlo schreef op 24.08.2010 om 11:36 uur

Van verouderde video opname jaren terug DVD's gemaakt en die haperen en weigeren gedeeltelijk. Is dit opnieuw in te lezen in Video de luxe 15 , b.v. met Isobuster o.i.d. en zo ja, hoe?

opname van de kleinkinderen. Gedeeltelijk goed of redelijk maar ook blokjes en de DVD gaat niet verder.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.08.2010 om 11:59 uur

Bestanden van zelf-gebrande DVD's  (ongecodeerde VOB-bestanden) zijn goed in VDL in te voeren.

Uiteraard op voorwaarde dat de bestanden correct door het DVD-station ingelezen kunnen worden.

Dat is een kwestie van uitproberen.

Ik weet niet hoe er programma's bestaan waarmee je beschadigde bestanden kunt inlezen.

 

Mogelijkheid:

www.downloadfreeware.nl/download-software/All+Media+Fixer.html

lezlo schreef op 24.08.2010 om 13:22 uur


Daar gaat het juist om. DVD niet meer goed in te laden en stopt soms
 

Bestanden van zelf-gebrande DVD's  (ongecodeerde VOB-bestanden) zijn goed in VDL in te voeren.

Uiteraard op voorwaarde dat de bestanden correct door het DVD-station ingelezen kunnen worden.

Dat is een kwestie van uitproberen.

Ik weet niet hoe er programma's bestaan waarmee je beschadigde bestanden kunt inlezen.

Voormalige gebruiker schreef op 24.08.2010 om 14:14 uur

Hmm, dan heb ik je vraag verkeerd begrepen.

Dus je hebt de VOB-bestanden al gekopieerd naar de HD van je computer en ingeladen in VDL,
met negatief resultaat?

Hoewel ikzelf geen ervaring heb, weet ik dat er programma's zijn die beschadigde mediabestanden kunnen repareren. Google eens op mediabestanden repareren. Omdat programma's vaak een trialversie kennen, is een proefje snel gemaakt. Succes.

 

Aanvuling (eerder op eerste antwoord gezet):

www.downloadfreeware.nl/download-software/All+Media+Fixer.html