sjablonen

mat-kessen schreef op 05.02.2019 om 14:52 uur

Als ik in video de luxe Plus een project aanmaak wil ik starten met een intro sjabloon helaas kan ik geen enkel sjabloon via de pijl in de arranger krijgen ik moet hem dan in het preview venster afspelen en dan in een spoor slepen. Ik gebruik Win.10, 16Gb., werkgeheugen, Nvidia Geforce GTX 1050,Intel core i7 7700 processor, Video de Luxe plus versie 18.0.2.235.

Reacties

Bol schreef op 05.02.2019 om 15:04 uur

Hallo Mat,

Activeer de clip (geel) waar de intro of outro moet komen staan en dubbel klik dan op de pijl en de intro of outro wordt op de tijdlijn gezet.

Je kan de intro- en outro ook naar de tijdlijn slepen, door met de muiscursor op de balk met de naam te gaan staan en dan met de linkermuisknop ingedrukt houdend naar de clip op de tijdlijn te slepen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.02.2019, 15:42, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mat-kessen schreef op 05.02.2019 om 15:47 uur

Hallo Bol bedankt voor de snelle reactie maar dit had ik ook al geprobeerd helaas zonder resultaat

Bol schreef op 05.02.2019 om 16:13 uur

Hallo Mat,

Welkom op het forum. Als ik het goed begrijp wil je een intro- of outro zelfstandig naar de tijdslepen. Dit is niet mogelijk. De intro- outro wordt altijd aan een clip vast gemaakt. zie filmpje

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.02.2019, 16:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mat-kessen schreef op 05.02.2019 om 18:27 uur

Hallo Rob,ik heb niet even een test filmpje gemaakt met deze oplossing met het fimpje en inderdaad het werkt.Ik wou inderdaad eerst de intro en dan de film. Bedankt voor de oplossing. Grtj. Mat

Bol schreef op 05.02.2019 om 19:16 uur

Hallo Mat,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat je probleem hiermee is op gelost.

Succes met het samenstellen van je projecten.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

mat-kessen schreef op 06.02.2019 om 15:14 uur

Hallo Michael, ik zal ook deze mogelijkheid eens toepassen. Bedankt,grtj. Mat

Bol schreef op 06.02.2019 om 16:55 uur

Hallo Mat,

De vraagstelling van @GHOUTME0611 heeft niets met de vraagstelling van intro - en outro te maken. Dit had een nieuwe topic moeten zijn. Dit had @mi-bo (moderator) moeten aangeven aan @GHOUTME0611. Nu lopen twee vragen door elkaar. Maar goed het is niet anders.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

mat-kessen schreef op 06.02.2019 om 18:41 uur

Hallo Rob, ik had inderdaad aangegeven dat het probleem was opgelost. misschien @GOUTME0611 per ongeluk het verkeerde onderwerp uitgekozen. Maar in ieder geval is mijn vraag stelling opgelost, nogmaals bedankt .Groet Mat

Bol schreef op 06.02.2019 om 18:57 uur

Hallo Mat,

@GHOUTME0611 kan dat niet, omdat dit jouw Topic is. Er zijn maar twee personen die dat kunnen doen, dat ben jij en de moderator. Als jij het niet was, die vanmiddag 06-02-2018 om 15:15 uur jouw antwoord als oplossing heeft aangemerkt, dan moet het de moderator geweest zijn. Jij kan mijn antwoord weer als oplost aanmerken.

Alvast bedankt voor je medewerking,

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.02.2019, 19:07, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mat-kessen schreef op 06.02.2019 om 19:25 uur

Graag gedaan Groet Mat

Bol schreef op 06.02.2019 om 19:53 uur

Hallo Mat,

Je hebt nu mijn laatste antwoord aangemeld als oplossing, eerder had je mijn antwoord van: "Bol schreef op 05.02.2019 om 16:13 uur" als oplossing aangemeld en dat was juist. Je kan deze alsnog aanmerken als oplossing.

Alvast bedankt.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.02.2019 om 06:18 uur

@mat-kessen.

Beste Mat.

Na overleg met Ghoutme0611 heb ik als moderator de vraag van Ghoutme0611 en mijn antwoord van het Forum verwijderd.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Nu kan de Topic gesloten worden.

Met vriendelijke groet.

Michael