shuttleknop verdwenen

timjongkees schreef op 19.03.2016 om 10:39 uur

In een vorige vraag vroeg ik hoe ik de Jog- en Shuttlebediening kon oproepen. Daar kreeg ik keurig antwoord op: de 3 lijntje linksboven aanklikken en de functie aanvinken. Dat lukte prima. 

Maar nu is de Shuttlebediening verdwenen terwijl het Jog-wieltje er nog staat. Opnieuw uit- en aanvinken helpt niet. Rara, hoe kan dat?

Besturingssysteem W8.1

VDL versie 2016 Premium

Tim

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 19.03.2016 om 11:24 uur

Beste, probeer via instellingen de programma-instellingen terug te zetten op standaardinstellingen.

Voormalige gebruiker schreef op 19.03.2016 om 11:45 uur

Hallo Tim,

Druk op F9.

Zie ook mijn antwoord http://www.magix.info/nl/jogwheel-en-shuttle-in-video-de-luxe-2016-plus.knowledge.1154564.html

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 20.03.2016 om 10:33 uur

Hallo Tim
is het een dvd uitgaven of online besteld, als het laatste het geval is heb je dan via help gratis programma's alles geüpload en uitgepakt en geinstalleerd en daarna online actualiseren gedaan
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 20.03.2016 om 14:30 uur

Hallo Tim,

Natuurlijk moet je, zo als Mi-Bo beschrijft, via hulp/ extra inhoud installeren, downloaden en ook online actualiseren. Er kunnen updates zijn.

Echter jou probleem zou hier niet mee verholpen zijn, omdat in de trail-versie het Jog- en Shuttlebediening hierin al aanwezig is.

Groet,

Rob