Serienummer Vasco da Gama 9

huub-van-A schreef op 11.01.2017 om 13:05 uur

Ben voor het eerst actief op deze community. Ik heb hier geen ervaring mee, dus ben ik benieuwd of en hoe dit werkt.

Bij de aanschaf van Magix video deluxe kreeg ik tevens NewBlue Video Essentials en Vasco da Gama 9 HD Essential. Deze kon ik via download binnen halen. Ik ben nog steeds in afwachting van het serienummer van Vasco da Gama.

Mijn vraag is, hoe kan ik deze video essentials laten integreren in Magix?

Ik werk met Windows 10 op een 64 bit laptop

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 11.01.2017 om 14:14 uur

Hallo Huub,

Voor zover ik weet worden deze programma's bij het opstarten automatisch via Magix geactiveerd en voorzien van een serienummer. Zelf heb ik ook geen serienummers hoeven in te vullen. Beide programma's werken bij mij naar behoren..

groet,

Rob

huub-van-A schreef op 11.01.2017 om 14:49 uur

Beste Rob,

Dak je wel voor je snelle reactie.

Bij New blue video essentials kreeg ik een in te voeren serienummer mee. De installatie daarvan lukte kennelijk wel, alhoewel ik het programma op zich niet meer terug kan vinden. Wellicht is dat nu automatisch geïntegreerd in Magix video de luxe?

Bij Vasco da Gama werd gevraagd om contact op te nemen met de klantendienst. Dat heb ik via een e-mailberichtje gedaan en gevraagd om het serienummer, wat ze bij levering van de link, niet mee konden leveren. Installeren lukt niet, door het ontbreken daarvan.

Ik ga er vanuit dat dit alsnog aan mij wordt doorgegeven. Blijft mijn vraag: Worden deze (pakket)toevoegingen automatisch geïntegreerd, of zou ik daar iets voor moeten doen.

Misschien weet je dit toevallig?

Groet,

Huub

Voormalige gebruiker schreef op 11.01.2017 om 16:44 uur

Hallo Huub,

Start VDL op en ga naar effecten (zie afbeelding)

Wat betreft Vasco da Gama (zie afbeelding). Ik heb mijn naam onzichtbaar gemaakt.

Ga naar (zie afbeelding) en start Vasco op

succes,

Rob

huub-van-A schreef op 11.01.2017 om 17:18 uur