serienummer op hoesje kwijt

HDlover schreef op 16.11.2010 om 20:59 uur

ik heb sinds jaren het het programma video de luxe 2008 Echter ik ben het hoesje kwijt met de serienummer

bij het terug willen instaleren ...Nu zegt men hier dat ik de serienummer ook vind binnenin in de verpakking

Ik zie niks binnenin op de flap...Nochtans ben ik bij magix met dit produkt geregistreerd met mijn naam en

serienummer...Ik vind maar geen toegang voor eventueel een antwoord per mail bij Magix

 Als ik natuurlijk een bon koop van 10 euro kan het mischien lukken en wil men mij antwoorden

Is er een oplossing om het serienummer te weten komen ?

Radeloos dus !

Lauwers Paul

Reacties

lucky_me schreef op 17.11.2010 om 07:16 uur

Beste

Bij de versie 2008 staat het serienummer op de binnenkant van het doosje (bij mij toch). Laat me weten indien je het nummer niet meer vindt. Ik gebruik mijn programma niet meer (versie 2008) en kan je eventueel wel mijn serienummer bezorgen.

mvg

Lucky_me

HDlover schreef op 17.11.2010 om 20:50 uur

ik begrijp er niks van ...Inderdaad binnenkant doosje alweer binnenste buiten gedraaid en er is is niks binnenin

Ik heb wel de Nederlandse uitvoering van de doos met overal dus de nederlandse teksten

T'ja er zit niks anders op dan Uw nummer te gebruiken...

Een domme vraag mischien...In dit programma kan je dus een stukje film afbakenen , selecteren met dus te klikken op de linker muis en de rode lijn markeert zich , om het stukje aan het einde te markeren volstaat het met de rechtermuis te klikken ...We hebben nu een stukje film dat we kunnen bewerken...

In het nieuwe programma video de luxe 17 valt deze optie dan weg ?

Ik heb de testversie gedownload op deze server en ik wou een stukje film selekteren maar met dat lukte niet

zoals voorheen met dus ook op de rechtermuistoets het stukje aan het einde te selekteren

Is deze optie in de nieuwere versie weg gevalllen ?

Nu zocht ik maar een middel om een klein  stukje film in een grote film af te bakenen om te bewerken en dat lukte niet in deze testversie Video de Luxe 17

Met dank voor een antwoordje

Lauwers P  

lucky_me schreef op 17.11.2010 om 23:20 uur

Beste;

  *Ik stuur je het serienummer per mail op.

  *Ik werk nog steeds met de versie 16 premium en ben daar eigenlijk zeer tevreden over. ik leg je uit hoe het selecteren hier gaat. Ik neem aan dat het in de versie 17 nog hetzelfde is, maar ben dat natuurlijk niet zeker. Onder hetg previewvenster zie je 2 accolades. Ken je dat nog, haakjes open en haakjes dicht? alles ertussen is geselecteerd.

    2 manieren om ze te plaatsen:

a) plaats de rode afspeellijn bij het begin van het te selecteren deel en klik op de linkse accolade (haakjes open)

    "         "     "        "          op  "    eind     "   "    "     "             "    "     "     "   " rechtse   "         (haakjes toe)

 

b)klikken met linker muisknop op het bovenste lijntje boven de arranger plaatst de haakjes open

     "          "   rechter  "             "   "    "             "         "       "      "             "       "     "       toe

 

het gedeelte tussen de 2 accolades kleurt blauw en wordt afgespeeld in loop met de knop met het driehoekje tussen 2 accolades dat je terugvindt onder het previewvenster.

de knop met de accolade open met het pijltje naar links verplaatst de afspeelmarker (je rode lijn) naar het begin van de selectie en het pijltje naar rechts met de accolade toe dan uiteraard naar het eind van de selectie.

mvg

Lucky_me

HDlover schreef op 18.11.2010 om 06:16 uur

Beste Lucky me

 

Ik ben uiteraard tevreden met Uw reaktie dat u de serie nummer ging opsturen ..

Maar ik moet U opbiechten dat mijn intresse gewekt is naar video de luxe 17 door Uw toedoen en tip hoe ik een stukje film kan selecteren ..!.Ach ! Nu kan ik tenminste voort ! Het is goed te weten dat ik steeds nog ergens bij een luttel probleem toch tenminste één persoon kan bereiken..Ik wil namelijk geen ander produkt dan Magix de luxe aanschaffen omwille van de gebruiksvriendelijkheid en éénvoud ..

Al vraag ik me af of ik met de versie 17 ook zo vloeiend zal kunnen werken

Ik ga eens kijken waar in Antwerpen ik een versie vind . Fnack groenplaats is totaal uitverkocht aangaande het video de luxe aanbod-assortement  ! Nietemin hoop ik van U alsnog een serienummer te bekomen ook al ben ik op zoek naar versie 17..

Ik ben namelijk verslaafd aan video de luxe montage mogelijkheid ook al heb ik nog niet veel gemonteerd...

Dus ik was al twee maanden aan het sakkeren om het programma terug op te starten  maar de serienummer ontbrak ...De ene film die ik nog net kon laden van mijn sony 1000 camcorder langs de firewire poort  naar de PC  (en die de nieuwste hardware , grafische kaart bezit )beweegt zich haperend voort met een interval van 2 seconden  voort als ik deze in het programma video de luxe 2008 afspeel !

U kan natuurlijk niet beantwoorden waar dat in theorie aan kan liggen in dit programma

Al mijn andere filmen die geladen zijn in de pc en gemonteerd spelen vlekkeloos zonder haperingen...

En de domste vraag die men je ooit stelde ..HD word dat echt ingeladen in de PC door dat dun fire wire draadje ? Als ik de versie video de luxe 17 in mijn bezit heb hoor je het wel !

HDlover schreef op 18.11.2010 om 07:05 uur

Lucky me , je maakt me wel nieuwsgierig naar de verbeterde versie 17µ

 

Betreffende het Video de luxe 17 programma en de muziekbalk bewerken op spoor 4

Vroeger kon ik de muziekbalk met een liedje  op spoor 4  doen aanzwellen of afzwakken

Zodat de muziek langzaam opkomt   ...Ik kon namelijk vroeger in video de luxe plus  deze balk bewerken door behulp van het uitrekken van een schuine lijn van onder naar boven en alzo de muziek doen aanzwellen ..

Is deze optie in v!deo de luxe 17 verdwenen? Of komt het dat ik thans een Testversie heb gedownload ?

Hoe laat ik thans in deze nieuwe versie 17 het geluid langzaam doen opkomen ?

Ik ga straks eens kijken in de stad of dit programma leverbaar is ? Opsturen met de post dat zie ik niet zitten !

 

Lauwers P

lucky_me schreef op 18.11.2010 om 19:48 uur

 

 

Misschien nog een laatste tip. Van heel veel zaken zijn voorbeeldvideo's gemaakt waar veel zaken getoont worden. op deze site ,onder tutorials, staan er al enkele. Meerdere staan er ook op http://www.youtube.com/user/FrediusVideo#p/u/14/f8eKud2Foro . Zeer interessant allemaal voor de liefhebber. Er zijn er ongetwijfeld nog, je vindt ze wel.

 

Mag ik wel eens reageren op het feit dat je ervan uitgaat dat ik de enige ben die probeert liefhebbers te helpen. Je vergist je schromelijk, kijk maar eens rond op dit forum. Van velen onder hen kan ik ook nog veel leren. Zolang het maar plezant is.

mvg

Lucky_me

HDlover schreef op 18.11.2010 om 23:47 uur

ok U bent wat verbolgen en dat begrijp ik best !

Jammer dat U het serienummer niet opstuurde zoals u had beloofd !

Met dank Lauwers P

HDlover schreef op 19.11.2010 om 00:03 uur

Mijnheer ,

 

Mag ik nogmaals van harte danken want dit is toch wel een gouden tip aangaande de verwijzing naar

de youtube filmpjes .

Lauwers P

lucky_me schreef op 01.02.2011 om 01:04 uur

Een beetje laat misschien maar blijkbaar heb ik een antwoord van u niet gezien

 

ok U bent wat verbolgen en dat begrijp ik best !

Jammer dat U het serienummer niet opstuurde zoals u had beloofd !

Met dank Lauwers P

 

1) Waarom denk je dat ik boos was? Ik heb toch enkel benadrukt dat er meerdere mensen zijn die willen tijd stoppen om andere liefhebbers te helpen bij hun hobby?

2) Dat beloofde serienummer heb ik je opgestuurd op 17/11. Het is echter wel mogelijk dat dit programma dergelijke overdracht niet mogelijk maakt en dat hij daardoor niet aankwam.

mvg

Luc