serial number niet gekend

Dirk-Strubbe schreef op 21.09.2023 om 15:40 uur

Ik heb enkele jaren geleden een software pakket rescue your videotapes gekocht voor Mac. Er was een CDROM bijgevoegd. Echter is het programma niet compatibel met mijn OS op MacBookPro. Bij registratie van product krijg ik zelfs de melding dat het serial no niet gekend is. Hoe nu verder. ik wil de laatste software kunnen downloaden. Hoe doe ik dit ??

Reacties

Bise schreef op 22.09.2023 om 11:59 uur

Beste,

Magix programma's draaien alleen onder windows!

Mvg.

Cees

Bol schreef op 22.09.2023 om 18:08 uur

@Dirk-Strubbe

Hallo Dirk,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

.....Ik heb enkele jaren geleden een software pakket rescue your videotapes gekocht voor Mac....

Volgens heeft u deze rond 2013 aangeschaft en kon deze R.U.V. 3.0 versie toen nog op uw Mac computer installeren. Als het goed is, heeft u toen een account aan moeten maken om deze met het verkregen P2-serienummer moeten activeren en registreren. Deze versie zal waarschijnlijke niet werken onder uw OS op MacBookPro.

 

De huidige Magix Red u Video's zijn alleen nog te installeren onder Windows.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.09.2023, 19:58, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.09.2023 om 19:56 uur

@Bise

Hallo Cees,

U heeft gelijk, dat Magix Duitsland alleen nog maar programma's ontwikkeld voor Windowssystemen. Maar ze zijn nog wel op een Mac computer te gebruiken. Zie: Hoe MAGIX / VEGAS-software op een Mac te gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-