Ik heb net mijn website gemaakt en gepubliceerd. Hoe kan ik nu de website aanmelden voor de zoekmachines, de zogenaamde zoekoptimalisatie? Ergens moet ik toch de zoekwoorden kunnen ingeven in Webdesigner premium?
Dankjewel voor dit antwoord, het is niet zo moeilijk maar je moet het weten he! Nu even afwachten of het werkt want als ik mijn site google, kan hij die voorlopig nog niet vinden, ook niet via de key woorden die ik heb ingegeven.
Blij dat jullie mensen helpen om hun website live te krijgen. Ik ben wel heel erg blij met het software pakket, dat is zo intuïtief en gelijk ook krachtig, helemaal top! Wel teleurgesteld over de domeinnaam registratie. Dat zou een jaar gratis zijn voor alle .Extensies zoals in de promotie duidelijk aangegeven. Bij registratie van mijn site, blijkt dat enkel voor .be extensie een bijkomend abonnement nodig is? Niet netjes vind ik als het zwart op wit op de site staat! Heb dan maar .eu gekozen want de .com extensie was al opgekocht. Website staat nu onder beautanique.eu verbeter tips zijn altijd welkom.
Dank je, Ik heb de premium versie, daar zit 1 jaar gratis domeinnaam bij van XARA bij. Ik heb dat ook gekregen alle mogelijke extensies zijn gratis, behalve de .be extensie. Op de site staat dat .be ook gratis is.
Als u klikt op het tabblad "Nieuws" van uw website, dan wordt er een programmaatje (NIEUWS_---) gedownload wat u dan niet kunt openen. Volgens mij is dit niet correct.
Omdat ik zeer weinig doe aan Webdesign, kan ik u geen goed advies geven, maar er zullen zeker ander forumleden zijn die dat wel kunnen.
Hoi Rob, idd wat raar want op mijn computer lijkt het goed te zijn, het is na publicatie dat eea verkeerd gaat. Dacht door een htm file te maken dat het zou werken, niet dus. weet iemand raad? Komt volgens mij van de .index welkom pagina daat staat ook al NIEUWS... dat moet toch een link naar een webpage zijn...
Naar aanleiding van het bovenstaand antwoord heb ik uw website wederom bezocht via Microsoft Edge. Nu werkt de link naar een webpage "Nieuws" weer. Hebt u e.a. zelf aangepast?