Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2013 om 17:28 uur

Uw opmerking is correct, er is al een mail naar Duitsland zodat zij het kunnen bekijken,

bedankt, sorry voor de ergenis, en er zal snel een update komen zodat het werkt zoals het moet werken.

RiViS schreef op 25.09.2013 om 17:53 uur

Even ter aanvulling: als je scrubbing toepast in combinatie met het jog- of het shuttle-wiel (beide onder de monitor) dan blijft de marker wel staan. Misschien een mogelijkheid in afwachting van de door mi-bo in gang gezette actie.

Of: Als je (evt tijdelijk) het afspelen zo instelt dat de marker weer naar de beginpositie terug gaat bij aanraken van de spatiebalk is de ergernis wellicht ook een stuk minder (vinkje weghalen in Programma-instellingen, tabblad Weergave). De procedure is dan: Scrubben starten en na stoppen even een tikje op de spatiebalk.

groet,

Rijk

plagge schreef op 25.09.2013 om 18:09 uur

Mi-Bo en RiVis beiden bedankt voor de snelle reactie. Het is nog even behelpen maar dat gaat wel lukken. 

mi-bo schreef op 13.10.2013 om 13:57 uur

Plagge,

even terug komende op scrubben.
als u scrubbing aan klikt staat er onderin een vinkje bij scrubbung 1x afspelen, doe dit uitvinken en als u de afspeel cursor stopt . stopt het afspelen ook,
succes.

plagge schreef op 13.10.2013 om 15:21 uur

Helaas MI-BO dat werkt in ieder geval bij mij niet. 

mi-bo schreef op 13.10.2013 om 15:50 uur

Welke versie van vdl 2014 heeft U dan,

en als u via bestand herinstalleren doe wat is dan het resultaat.

gr

plagge schreef op 13.10.2013 om 16:01 uur

Ik dacht dat er maar een versie is namelijk Video de luxe 2014 Premium.  Die heb ik tenminste.

via bestand herinstalleren doe wat is dan het resultaat.

Bedoelt het gehele programma opnieuw installeren/herstellen? Dat heb ik eerder al een keer gedaan. Ik heb overigens vanaf het begin dit vinkje weggehaald. 

mi-bo schreef op 13.10.2013 om 17:04 uur

Plagge, wat gebeurd er als U via bestand instellingen, alles terug zetten naar fabriek instelling,
want het is vreemd dat het bij mij wel werkt en bij U niet, weet u zeker dat het programma goed is geinstalleerd, en geactiveerd, en heeft u de 52 mb upload na activeren gedownload
gr

plagge schreef op 13.10.2013 om 18:37 uur

Dank u wel Mi-Bo ik ga maar weer eens aan de slag met de door u voorgestelde actie. Ik zal ook het herstelprogramma nog eens laten draaien. 

plagge schreef op 20.11.2013 om 10:49 uur

Uw opmerking is correct, er is al een mail naar Duitsland zodat zij het kunnen bekijken,

bedankt, sorry voor de ergenis, en er zal snel een update komen zodat het werkt zoals het moet werken.

Helaas zojuist de laatste up-date geinstalleerd maar het euvel doet zich nog steeds voor.