Schuine videobeelden bij exporteren :-( !!Help!!

Heidivideo schreef op 27.05.2013 om 11:46 uur

Ik heb videobeelden (documentaire Robert Capa in Love and War - Part 1 )  van youtube gedownload. Ik importeer deze in mijn tijdlijn in Video deluxe MX premium. Dat wordt goed afgespeeld. 
Dan wil ik exporteren naar Mpeg of avi, maar dan krijg ik schuine beelden te zien, precies een beeld in 2 dat je 2 keer ziet. 

Heb al vanalles geprobeerd maar lukt niet. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Groeten,

Heidi

Reacties

FransS schreef op 27.05.2013 om 14:56 uur

Waarschijnlijk een 3D film ?

Of kijk eens als je iets veranderd bij je instellingen "FilM'bij bestanden

Suc6 Frans S

Heidivideo schreef op 27.05.2013 om 15:24 uur

Hallo Frans,

Ik heb een printscreen gemaakt. Heb het niet goed verwoord eigenlijk. Het is een beeld dat een stuk gesplitst wordt. Dat ene linkse stukje moet eigenlijk rechts komen en recht staan. 

Zal dus aan de importfile liggen heb ik al vernomen. Dus best de AVI file omzetten naar WMA en dan gaat het!
Pech voor mij want mijn project is klaar en zit nu met die AVI files in mijn tijdlijn verwerkt. Pffff... zie het niet zitten om alles daar te gaan uithalen enz... :-(

Weet er iemand of je daar ter plaatse de AVI kan omzetten in wma of ander bestand?

Alvast bedankt!!! Als je iets weet mensen, laat maar weten he!!!! Ik moet mijn opdracht woensdagmiddag klaar hebben!!!   ;-(

groetjes,

Heidi

FransS schreef op 27.05.2013 om 16:06 uur

Kan je niet proberen om het met effecten (rotatie) de file's recht te zetten,het is maar een idee.

Suc6 Frans S

BeRo schreef op 28.05.2013 om 00:49 uur

Hoi, Heidi.

Ik heb om het videobestand te converteren naar MP4 met de H.264 codec.
Als je in je programma "Video deluxe MX premium" maakt gebruik van het bestand, zal je zeker zien geen problemen met het afspelen.

Je kan het bestand hier downloaden.

Veel succes en vriendelijke groeten

BeRo

-------------------
Sorry voor mijn slechte Nederlands.
Mijn moedertaal is Duits.
De tekst werd vertaald door een computer.

Laatst gewijzigd door BeRo op 28.05.2013, 11:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓