schrijffout

gmassalt schreef op 12.07.2018 om 15:33 uur

Sinds kort heb ik de prox upgrade. (ik heb al 6, 7 en vdl 2014 premium op de computer staan)

Na wat probleempjes opgelost te hebben ben ik mijn eerste film gaan monteren. Deze gebrand, helaas, branden gestopt wegens schrijffout. Er is wel een image gemaakt.

7 gestart, helaas die wou niet meer opstarten en bleef vast staan bij het eerste scherm

6 gestart, helaas die gaf ook een schrijffout aan.

vdl 2014 premium gestart, hier kon ik de image wel in branden.

Het is uiteindelijk wel gelukt maar dit gerotzooi is niet de bedoeling. PROX moet gewoon doen waarvoor ik betaald heb, niets meer en niet minder, TOCH????

Met een oplossend advies zou ik zeer gelukkig zijn, mvg Gerard

Laatst gewijzigd door mi-bo op 16.09.2018, 17:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Reden: Probleem is opgelost

De PC is speciaal gebouwd voor video bewerking. SSD 500 GB MZ-V7E500BW schijf C voor windows, Magix PRO X12 en Norton

2x2 tb D schijf voor de data. Andere bewerkingen worden op deze PC niet gedaan

Windows 10 64 bit

Heeft Intel Hexa core i7-8086K 5.00 ghz, 16 gb ddr ram intern geheugen, Videokaart GeForce GTX 1070ti-A8g-Gaming 8gb intern geheugen

Reacties

mi-bo schreef op 12.07.2018 om 17:36 uur

Gerard.

Stuur een mailtje naar dehelplijn​@kpnmail.nl​​​​​​.

Dit adres is U bekend, en bent U eerder door geholpen

Succes,

Mvg

Michael

Bol schreef op 12.07.2018 om 18:01 uur

@mi-bo

Wilt u zo vriendelijk zijn om mijn emailadres te verwijderen in verband met mijn privacy.

Als moderator moet u weten, dat zonder toestemming van de persoon in kwestie, het niet is toegestaan om dit op welke forum dan ook te vermelden. Bij het Windows community worden telefoonnummers, namen, emailadressen etc direct verwijderd door goed oplettende Moderators

Laatst gewijzigd door Bol op 23.07.2018, 18:21, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 12.07.2018 om 18:49 uur

Beste gmassalt,

er zijn freaks die zich hier wel in vast willen bijten!

gmassalt schreef op 12.07.2018 om 19:15 uur

Bol, nu pas weet ik wie er achter dit email adres zit, ik zou het anders niet geweten hebben. Maar zou u zo vriendelijk willen zijn (indien mogelijk) een oplossend advies kunnen en willen geven. Ik u daar zeer erkentelijk voor zijn.

mvg Gerard

De PC is speciaal gebouwd voor video bewerking. SSD 500 GB MZ-V7E500BW schijf C voor windows, Magix PRO X12 en Norton

Windows 10 64 bit

Heeft Intel Hexa core i7-8086K 5.00 ghz, 16 gb ddr ram intern geheugen, Videokaart GeForce GTX 1070ti-A8g-Gaming 8gb intern geheugen

Bol schreef op 12.07.2018 om 19:24 uur

Bol, nu pas weet ik wie er achter dit email adres zit, ik zou het anders niet geweten hebben. Maar zou u zo vriendelijk willen zijn (indien mogelijk) een oplossend advies kunnen en willen geven. Ik u daar zeer erkentelijk voor zijn.

mvg Gerard

Hallo Gerard,

Natuurlijk wil ik dat doen, maar dan doe ik dit via een persoonlijke bericht.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.07.2018, 23:03, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gmassalt schreef op 12.07.2018 om 19:28 uur

Bol,

ik zie het tegemoet.

mvg Gerard

Windows 10 64 bit

mi-bo schreef op 23.07.2018 om 16:51 uur

@gmassalt

Gerard,

Als moderator en vele lezers van dit Forum een vraag ?????.

Is Uw probleem inmiddels opgelost.

Gezien dit een Forum is van MAGIX gebruikers en voor MAGIX gebruikers van MAGIX producten.

Mvg

Michael

Bol schreef op 23.07.2018 om 17:28 uur

@mi-bo, als u mijn e-mailadres vrijgeeft aan forumleden, dan kunt u verwachten , dat u van forumleden geen antwoorden meer krijgt. Maar in dit geval is het aan Gerard of hij u wilt antwoorden.

PC -1-

PC -2-

gmassalt schreef op 02.08.2018 om 17:21 uur

Beste Mi-Bo,

Met medewerkinlg van Bol hebben wij het probleem opgelost. Middels het resetten van de brandroutine.

mvg Gerard Massalt

Windows 10 64 bit

mi-bo schreef op 02.08.2018 om 17:59 uur

@gmassalt

Gerard.

Dit is een goed bericht.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX (video ProX ) programma.

Mvg

Michael( mi-bo)