Schokkerige beelden.

Ludio schreef op 12.10.2014 om 21:24 uur

VDL2014 Plus werkte uitstekend maar nu krijg ik schokkerige beelden in de videomonitor en loopt de tijdslijn niet mee. Proxy is ingeschakeld, het programma is geactualiseerd en werd opnieuw op de standaardwaarden ingesteld 

ASUS R751L en Windows8.1.  VDL werktehiermee meerdere maanden zonder probleem.

Iemand zicht op een oplossing?

Alvast dank bij voorbaat.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 12.10.2014 om 23:54 uur

Beste,

Heeft u computer al eens geschoond met bv.CCleaner? Te downloaden van het internet.

zie: http://www.magix.info/nl/patch-downloaden.knowledge.1108101.html

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 13.10.2014 om 07:06 uur

Even teraanvulling van Robvroe, als CCleaner niet het gewenste resultaat geeft valt er ook te denken aan een register -opschoner. ( Wel altijd eerst een back-up maken van het register! )

Suc6,

Cees

lucky_me schreef op 13.10.2014 om 12:33 uur

Beste

onder de monitor staat een klein pictogram van een bliksem, is deze aangeklikt? deze dient om je bestanden soepeler af te spelen in de monitor. Bij een rechtsklik er op kan je instellingen aanpassen. dit heeft geen gevolgen voor het uiteindelijke resultaat.

succes

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 13.10.2014 om 16:24 uur

Even teraanvulling van Robvroe, als CCleaner niet het gewenste resultaat geeft valt er ook te denken aan een register -opschoner. ( Wel altijd eerst een back-up maken van het register! )

Suc6,

Cees

Beste Cheeta,

CCleaner heeft één registercleaner.

gr.

Rob

Ludio schreef op 15.10.2014 om 18:40 uur

Hartelijk dank voor jullie suggesties. Jammer genoeg bieden ze geen oplossing. Heb CCleaner toegepast en het bliksem icoon aangevinkt. Geen resultaat.  Daarna VDL verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook dit maakt geen verschil. 

Ik kan de takes perfect zien en bewerken met Movie Maker, Quick time player en Windows media player maar niet met VDL 2014 Plus. 

Ligt waarschijnlijk aan de instellingen maar ik vind de oplossing niet.

Nog iemand enig idee?

Groetjes

Ludio

Voormalige gebruiker schreef op 15.10.2014 om 19:29 uur

Beste Ludio,

De takes zijn toch toevallig geen bestanden met de extentie MOV?

Gr.

Rob