schokkerig

Ratzymin schreef op 03.07.2014 om 16:45 uur

al jaren gebruik ik Magix Video deluxe 17 plus voor het bewerken van mijn video's.

Nu ik mijn nieuwe video laad, krijg ik alleen maar schokken. Stilstaand en dan weer schoksgewijs naar het volgende. Ik word er gek van. Wat kan ik hieraan doen? Ik heb een snelle processor, genoeg geheugen/werkruimte. Mijn vorige films ging prima. Ik film in HD.

Windows 7

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 03.07.2014 om 17:17 uur

Beste,

Heeft u al een herstelprocedure uitgevoerd? Leg de DVD in de lade en kies de optie Herstel.

Als dit niet helpt, zou u kunnen overwegen om een herstelpunt van Windows terug te zetten en wel een herstelpunt toen het programma VDL 17 nog goed werkte.

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 04.07.2014 om 16:19 uur

Beste,
In de jaren dat U Vdl 17 plus gebruikte was dat ook al HD materiaal.
een aanvulling op het goede antwoord van Robvroe1 Magixvdl17 plus is een pakket die geen HD ondersteuning heeft vandaar de schokkerige beelden, met het premium pakket was het wel mogelijk,
de laatste nieuwe versie vdl 2014 kunt u met alle 3 de pakketten HD monteren zonder probleem, als U niet te veel wilt monteren is Video Easy 5 HD ook een geschikt pakket, regelmatig kunt U via briefing als U een geregistreerde gebruiker bent gebruik maken van grote kortingen
succes
mido