Schokerig beeld op dvd na branden

Johang schreef op 16.02.2012 om 10:59 uur

Ik heb een film van dvd geinporteerd naar de tijdlijn en daarna een ondertiteling gedaan. Alles loopt goed en de kwaliteid is naar tevredenheid. Als ik dan deze film op dvd wil branden is het beeld erg schokkerig. Van alles geprobeerd maar de kwaliteid wordt niet beter. Gexporteerd naar  diverse bestanden maar het gaat niet goed.

Waar moet ik op letten als ik de film wil branden op dvd? Wat zijn de instellingen die normaal is.

 

Bij voorbaat dank

Reacties

mi-bo schreef op 16.02.2012 om 16:00 uur

Is het niet zo dat de versie van film op dvd niet overeen komt met Windows programma.

Wat bedoeld wordt, welke versie van Film op dvd gebruikt U en welk Windows systeen gebruikt U en heeft U het programma geregistreerd en alle uploads geactiveerd.

gr

Johang schreef op 16.02.2012 om 16:21 uur

Hoi mi-bo,

Wat bedoel je presies?

Johang schreef op 19.02.2012 om 18:45 uur

Ik gebruik vdl 16 plus en deze is geregistreerd. Ik heb de nieuwste versie geupload. Ik heb Windows 7 en intel core 7i procesor.

De film komt van een dvd. Ik zet daar een ondertiteling onder en brand deze dan op dvd. Het beeld wat ik dan krijg is schokkerig. Ergens bij het renderen gaat het niet goed. Ik heb diverse instellingen geprobeerd maar het lijkt niet te baten.