Reacties

mi-bo schreef op 03.07.2021 om 20:05 uur

@golfie

Beste Golfie.

Misschien is het beter dat U terug gaat naar MVPX12.

Daar u veel problemen heeft met MVPX13.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 03.07.2021 om 20:52 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Voor zover ik het heb kunnen beoordelen werk bij het scherpstellen in Pro X13 naar behoren.

De eerste wazige afbeelding = 0 en de tweede scherpe afbeelding = 100

Keep It Safe

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 03.07.2021 om 21:41 uur

Rob,

zou dan mijn scherp te stellen beeld te scherp zijn om nog scherper te stellen.

Ik geloof dat eigenlijk niet want je kon altijd scherpstellen tot het lelijke toe . Want dan kwam er te veel wit in , en dat zie ik nu niet.

gr golfde

golfie schreef op 03.07.2021 om 21:53 uur

Rob,

ik heb het uitgeprobeerd met vele soorten foto's en videofragmenten ,Maar het is echt niet goed. Het verbetert de scherpte ietsepietsje. Maar dan heb je het ook gehad. Die van jouw geef ik toe verbeterd aanmerkelijk.

gr Golfie

Bol schreef op 03.07.2021 om 22:59 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Waarom bij mij wel en bij u niet, daar heb ik helaas geen goed antwoord op.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.07.2021, 23:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.07.2021 om 23:04 uur

@golfie

Beste Golfie.

Het probleem zou beste wel eens de configuratie van de Pc/Laptop kunnen zijn.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.07.2021 om 00:06 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Als het scherpstellen onder Pro X12 bij u wel goed werkte en nu op eens niet meer, dan zal ik voorlopig nog niet aan uw PC configuratie twijfelen. Waarschijnlijk, zal deze bug tijdens een volgende patch voor Pro X13 wel gerepareerd worden. Voorlopig wil ik het hierbij laten. Want het is nu alleen maar koffiedik kijken. Ik hoop dat Magix Duitsland snel een update / patch uitbrengt.

Keep it Safe

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 04.07.2021 om 10:47 uur

@golfie

Hallo Golfie,

Als ik het goed hebt, werkt u nu met Pro X13 versie 19.0.1.103? Als ik in Pro X13 een project aanmaakt zonder al te veel effecten etc... , dan werkt het redelijk, maar zodra ik veel effecten, sjablonen en overgangen ga gebruiken, dan loopt Pro X13 telkens vast. Daarom adviseer ik u om Pro X13 tijdelijk te downgraden naar Pro X12. Zo kunt u dat doen. [klik hier].

Succes, Rob

PS. Met de update van versie 19.0.1.99 naar 19.0.1.103 zijn er reeds 19 bugs opgelost. zie: [klik hier]

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-