Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 19.12.2014 om 21:48 uur

Hallo Plagge,

Wanneer je van de tijdlijn overschakelt naar de storyboard modus worden alle foto's / filmfragementen aaneengesloten weergeven. Dus ik begrijp je vraag niet. Kan je wat duidelijker zijn, zodat ik, als forumlid, je een goed antwoord kan geven op je vraag.

Gr.

Rob

plagge schreef op 19.12.2014 om 22:20 uur

Hallo Rob, Het klopt dat dan de filmfragmenten aaneengesloten worden weergegeven. Echter er veranderd daarmee (nog) niets aan de situatie op de tijdlijn. Daar staan de scenes namelijk nog los van elkaar, dus met zwart ertussen. 

In de vorige versies van VDL kun je dan in de storyboardmodus tussen de filmfragmenten op A/B klikken. Dan verschijnt er een uitrolmenu met o.a. de mogelijkheid om de overgangen aan te geven. Bij geen overgang en daarna aan te klikken " op alles toepassen " schuiven op de tijdlijn de scenes allemaal tegen elkaar aan. Heel handig. Het enige nadeel is dan dat ook alle eerder ingevoerde overgangen zoals fade enz. verdwijnen. Deze mogelijkheid zie ik in VDL 2015 niet meer. 

Ben ik zo duidelijk genoeg? Groet, Geertjan 

Voormalige gebruiker schreef op 19.12.2014 om 23:02 uur

Hallo Geertjan,

Dank je voor een heldere beschrijving. Nu begrijp ik wat je bedoeld. VDL 2015 kan ik dit ook niet toepassen. In VDL 2014 is dat wel mogelijk.  Ik denk dat dit een bug is in VDL 2015. Je zou dit kunnen voorleggen aan Magixsupport.

Mocht ik een oplossing zien en vinden dan meld ik me weer.

gr.

Rob

PS. op alle volgende objecten op dit spoor toepassen werkt niet naar behoren in VDL 2015. De fragmenten worden niet tegen elkaar gezet.  In VDL 2014 en Video Pro X6 wel (zie afbeelding)