Reacties

Monique3d schreef op 08.05.2010 om 16:05 uur
het is me gelukt hoor,na het opslaan van het project en terug openen was de betreffende scene weg
hoe ik de scene heb verwijdert
ik heb via de overzichtmodus de scene geselekteert het stukje film afgespeeld,van die betreffende scene en omdat die hele scene weg mocht heb ik op verwijderen geklikt,en daarna het project opgeslagen!
als het niet de juiste methode is laat het me dan toch weten
mi-bo schreef op 09.05.2010 om 16:57 uur
Beste, als u een stukje van een project wilt verwijderen ga aan het begin staan waar gesplits meot worden, klik de T toets van het toetsenbord aan en u ziet een splitsing ga naar het punt tot waat het verwijderd moet worden nu toets u weer de T in, activeer nu het gedeelte tussen de 2 splitsingen, activeer met klik muis links, klik dan op delete,of rode kruis, en het is verwijderd.
nu kunt u de beelden verder van rechts naar links slepen, maar u kunt ook de volgende verwijderingen, als hier boven verwijderen, is alles klaar, ga naar storyboard modus, links een vierkant blokje, nu ziet u verschillende plaatjes, tussen de plaatjes staat a/b met zwarte streep er tussen, klik dit aan dan wordt aangegeven, overgang naar zwart, dat klopt stukje waar geen beeld meerstaat,
nu klikt u de bovenste optie aan harde las, dan ziet u dat a/b geen streep meer tussen zit, nu klik u nogmaals de a/b aan die net geactiveerd was, dan gaat u naar de onderste optie op alles toepassen, en u zult zien dat alle gaten gesloten zijn,klik nu weer de tijdlijn modus aan en u ziet dat alles netjes tegen elkaar staat,
succes