Samenvoegen bestanden

Openluchtspel schreef op 26.09.2010 om 14:52 uur

Beste lezers;

 

Ik heb een vraag wat betreft het samenvoegen. Vorige week heb ik tijdens een repetitie video opnames gemaakt van ons koor. Nu heb ik de ruwe beelden bewerkt, en kom dan uit op 3 opnames.

Wat heb ik gedaan:

Heb eerst de ruwe film 3x opgeslagen als bv: film 1, film 2, film 3.

Nu heb ik film 1 zover bewerkt dat ik alleen maar dat heb bewaard wat nodig is voor film 1.

Dit ook gedaan met de rest.

Nu heb ik in principe 3 losse films (MVP bestanden).

Nu de vraag hoe kan ik de 3 losse bestanden weer samenvoegen tot 1 film.

In de huidige situatie moet ik 3x een dvd branden om de bestanden te kunnen afspelen.

Ik wil graag de bestanden samenvoegen tot 1 dvd.

 

Graag wat tips of oplossingen hoe ik dit kan aanpassen. Heb Video de Luxe 17 plus

Reacties

Kirderf schreef op 26.09.2010 om 16:26 uur

Beste "Openluchtspel" Ik heb in vdl 16 even geprobeerd om meerdere MVP bestanden op de tijdlijn te zetten maar dat lukt om een of andere reden niet. Wat je in elk geval wel kunt doen is het volgende:

 

Ga elke film 1+2+3 apart exporteren als bv MPG en sla deze op de HD op, vervolgens maak je een nieuw project van deze 3 films. Nu kun je er nog van alles in wijzigen en dan branden. Een bijkomend voordeel is dat er niet opnieuw geëncodeerd hoeft te worden en het banden dus sneller gaat.

 

Succes. Freek R.

Kirderf schreef op 26.09.2010 om 16:26 uur

Beste "Openluchtspel" Ik heb in vdl 16 even geprobeerd om meerdere MVP bestanden op de tijdlijn te zetten maar dat lukt om een of andere reden niet. Wat je in elk geval wel kunt doen is het volgende:

 

Ga elke film 1+2+3 apart exporteren als bv MPG en sla deze op de HD op, vervolgens maak je een nieuw project van deze 3 films. Nu kun je er nog van alles in wijzigen en dan branden. Een bijkomend voordeel is dat er niet opnieuw geëncodeerd hoeft te worden en het banden dus sneller gaat.

 

Succes. Freek R.

lucky_me schreef op 29.09.2010 om 05:40 uur

je opent de eerste film, die komt op de tijdlijn te staan. Zonder deze te sluiten open je een nieuwe film, het programma zal vragen of je de nieuwe film wil toevoegen aan het bestand dat reeds open staat. doe hetzelfde voor de derde film. Ik denk dat dit moet lukken, succes