Reacties

mi-bo schreef op 12.03.2015 om 11:41 uur

beste,

ik heb geen netwerk,

en bij mij werkt het printen perfect,

vermoedelijk is het een netwerk probleem

succes

Michael

berts schreef op 12.03.2015 om 14:51 uur

Dankje Michael voor je snelle reactie. Zal voor de zekerheid de printer nog even bedraad aansluiten, maar denk niet dat dat de oplossing is, omdat alle andere programma's die de printer gebruiken geen problemen hebben.

Maar goed, jeweet maar nooit.

gr. Bert

lucky_me schreef op 13.03.2015 om 09:54 uur

Dankje Michael voor je snelle reactie. Zal voor de zekerheid de printer nog even bedraad aansluiten, maar denk niet dat dat de oplossing is, omdat alle andere programma's die de printer gebruiken geen problemen hebben.

Maar goed, jeweet maar nooit.

gr. Bert

Ik vermoed dat je gelijk hebt Bert. Het programma zoekt volgens mij bij het opstarten niet naar de printer want het start ook op met de printer uitgeschakeld. Het cdprinter.exe bestandje staat op "C:\Program Files\MAGIX\Video deluxe .....(versie)\coverlabel

vind je het daar en start het op bij een dubbelklik er op? In dien het er niet staat is het waarschijnlijk per abuis verwijderd. Ik zou proberen

* eerst zou ik proberen de standaard instellingen van vdl te herstellen.(bestand/instellingen/standaard instellingen terugzetten op standaard)

*indien dit niet lukt zou ik proberen het programma te herstellen of een nieuwe install uitvoeren.

succes Luc