routeanimatie komt niet op de gewilde plaats

Maxim40 schreef op 20.11.2010 om 22:45 uur

Ik heb VDL 16 Plus.

Wanneer ik een routeanimatie maak komt deze automatisch op het einde van het project te staan, ondanks dat ik de afspeelmarker heb staan op de plaats waar ik de routeanimatie wil hebben. Kan dit niet of doe ik iets niet goed. In dat geval, hoe krijg ik de routeanimatie wel op de plaats waar ik hem wil hebben?

Alvast bedankt voor een reactie.

 

Mvg

Max

Reacties

lucky_me schreef op 21.11.2010 om 09:47 uur

dit is een object, kan je dus aanklikken en gewoon verslepen.

mvg

Lucky_me

Maxim40 schreef op 21.11.2010 om 17:35 uur

Beste Lucky_me,

 

Bedankt voor jouw reactie.

Mij was duidelijk dat het om een object gaat, maar omdat het verplaatsen bij een groot project toch een onderneming is vanaf het einde van het project, had ik gehoopt, dat de routeanimatie rechtstreeks op de gewilde plaats kon worden gezet. Kennelijk kan dat dus niet en zal ik de routeanimatie als object blijven verplaatsen.

 

Mvg.

Max 

lucky_me schreef op 21.11.2010 om 21:15 uur

Eigenlijk is dat niet zo moeilijk. plaats de afspeelcursor waar je de reisanimatie wil. Indien dit niet in het begin van een scene is kan je knippen. Kies nu de intelligente muismodus en klik op het eerste object achter de cursor en verplaats het. Alles achter dit object wordt automatisch mee verplaatst. Kies nu de routeanimatie en sleep ze in de ontstane opening tegen het laatste object. Selecteer opnieuw het eerste object van het laatste deel en sleep het tegen de routeanimatie. Opnieuw komt alles dat erna staat mee. Succes