Route in Travel Maps met meerderen tussen locaties

Cecile-B schreef op 13.02.2024 om 15:35 uur

Als ik een route maak in Travel Maps met tussenlocaties en die vervolgens onzichtbaar maak en alleen begin- en eindpunt behoud, dan gaat het bootje ( bijv) bij de plaats van de tussenstops roteren. Kan ik dat ergens uitschakelen?

Ik werk met Magix video deluxe 2024 Plus

Reacties

Bol schreef op 14.02.2024 om 12:50 uur

@Cecile-B

Hallo Ieze,

.....dan gaat het bootje ( bijv) bij de plaats van de tussenstops roteren. Kan ik dat ergens uitschakelen?....

Het gebruikte bootje, is dat de drie dimensionele van Magix of een eigen jpg afbeelding?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 14.02.2024, 17:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cecile-B schreef op 14.02.2024 om 16:47 uur

Ik heb inmiddels gevonden dat bij de Path en Avatar je het vinkje align to path moet aanzetten bij het gekozen vervoermiddel dan volgt het magixbootje netjes de route. Als je de route op je tijdlijn zet kan je met flink schuiven met de verzadiging een mooie reliëfkaart krijgen. Ik had gekozen voor map: topografie. Geluid van een motorbootje eronder en prachtig resultaat. Voorheen langgesleutel in Photoshop om een route te maken, Nu dus niet meer.

Bol schreef op 14.02.2024 om 18:06 uur

@Cecile-B

Hallo leze,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uzelf de oplossing hebt gevonden. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Ik wens u heel veel succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 14.02.2024, 18:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-