Beste, hoe kan ik zien hoever ik ben met renderen, deze loopt vast rond een 10 tal minuten. Waarschijnlijk zit ik met een clip niet doet wat het moet, maar ik weet niet welke clip
Ja hoor, er stonden op de plaats waar hij vastliep, een aantal clips over mekaar en ik vermoed dat de pc deze niet kon verwerken. Helaas, aankopen nieuwe pc (de oude was toch al 10 jaar oud) en nog altijd geen officieel antwoordt van de ondersteuning van Magix zelf. Nu kunnen we verder en kunnen we de achterstand proberen inhalen. Want filmen dat blijven we doen. Nog eens bedankt voor de ondersteuning. Groeten, Chris
Wat bedoelt u precies met: "nog altijd geen officieel antwoord van Magix zelf?" Als het over uw probleem gaat en u hebt hiervoor een ticket aangemaakt, dan kan het wel eens 2 รก 5 werkdagen duren voordat u hierop een antwoord terugkrijgt. Maar als het over het aankopen van een nieuwe computer gaat, dan kunt u deze beter stellen aan gerenommeerde PC bouwer / winkel in uw buurt. Ik wens u veel succes het samenstellen van uw films.
Meestal geef ik forumleden het advies om, als ze na drie dagen geen antwoord hebben gekregen van Magix Support, via uw ticketmail te replyen en vragen waarom u nog geen antwoord hebt terugontvangen.