Renderen

Truus1940 schreef op 28.12.2012 om 11:20 uur
  1. probleem met branden van een film, gemaakt met video de luxe 15 (wel geupdate)
  2. melding tijdens het branden: fout bij renderen van de menus; er wordt dus niet gebrand
  3. ik heb een desktop windows
  4. windows XP
  5. Magix Video de luxe 15 Plus

Na lange tijd heb ik mijn filmprogramma weer eens geinstalleerd en nu blijkt dat ik dezelfde problemen heb als drie jaar geleden: problemen met branden. En ik blijkbaar niet alleen: bij vraag "renderen" krijg ik 1156 treffers.

WEET IEMAND HOE IK VANTEVOREN KAN CONTROLEREN OF DE FILM GERENDERD IS EN HOE MOET DAT?

Reacties

magixagent schreef op 28.12.2012 om 11:53 uur

Beste.
MAGIX vdl is een programma die altijd aangeeft als iets niet goed is,
Dit is bij U ook het geval.
In het totale project kunnen fouten staan en daarom wordt er niet gebrand,
Het pakket is wel geregistreerd en via online geactiveerd,
bij dit project als het af moet zijn, het volgende,
zet project op de tijdlijn, ga naar bestand, exporteren, video als MAGIX video, klik dit aan er gaat een scherm open en u kunt zien waar het project met naam wordt weggeschreven.
is dit gebeurd( renderen) dan zoek u dit bestand op met mxv extensie zet het op de tijd lijn en u kunt gaan branden.
een kijkje op http://www.magixvdlbijspijkeren.nl cursus, worden verschillende thema’s uitgelegd
succes met het mooie MAGIX product.

Voormalige gebruiker schreef op 28.12.2012 om 21:38 uur

Hallo Truus,

Je shrijft dat je VDL 15 heeft en deze heeft geupdate. Heb je ook de laatste brandroutine versie 9.0.0.193 gedownload van de Magix Support. https://support2.magix.com/customer/nl/download/tools?term_node_tid_depth%5B%5D=3459

Op deze site moet je wel ingelogd zijn.

Ook zou ik je adviseren niet direct op een DVD schijf te brandeb, maar een ISO bestand te maken. Dit bestand kan je dan  met Nero of met het gratis programma ImgBurn op een DVD branden.

Succes,

Rob

Truus1940 schreef op 28.12.2012 om 21:58 uur

Dank je wel. Nee, ik heb geen brandroutine gedownload. Het branden doe ik vanuit het Magixprogramma, als ik de hele dvd met menu's heb samengesteld. Hoe maak ik een isobestand van de film die ik al gemaakt heb?

Dank je voor je tip, ik ga het proberen.

groet Truus

Voormalige gebruiker schreef op 28.12.2012 om 22:01 uur

Dank je wel. Nee, ik heb geen brandroutine gedownload. Het branden doe ik vanuit het Magixprogramma, als ik de hele dvd met menu's heb samengesteld. Hoe maak ik een isobestand van de film die ik al gemaakt heb?

Dank je voor je tip, ik ga het proberen.

groet Truus

Zie foto - rode pijl.