reisanimatie maken crashed

hastalp schreef op 17.04.2011 om 18:27 uur

Ik gebruik na Foto's op CD/DVD 9 deluxe nu de nieuwe versie 10

In de 'oude' versie was ik in staat handmatig routepunten in te brengen. Nu in de '10' versie, met leuke nieuwe animaties, ploft het programma als ik zelf een punt wil inbrengen. Of ik dat nu doe op een weg of, zoals voorheen, midden in het land het programma ploft met een kernel32.ddl foutmelding.

Nu even de juiste melding:

Fout in module "kernel32.dll" (laadadres: 0x75fa0000) op adres 0x75dfbae

Uitzondering 0xe0434f4d ""

Ik heb, om even duidelijk te zijn, een upgrade naar 10 gedaan is er mogelijk iets ouds blijven staan?

De automatische verzending van deze foutmelding zou naar jullie onderweg moeten zijn.

Alvast bedankt voor jullie reaktie

Hans Stalpers

Reacties

mi-bo schreef op 24.04.2011 om 11:35 uur

Beste,

dit is een vervelend verhaal,

heeft U niet per ongeluk adobe flash player verwijderd. of quicktime player,dit moet er wel opstaan,

heeft u alle update binnen gehaald van Magix

de versie 9 en 10 kunnen naast elkaar geinstalleerd worden en werken afzonderlijk ten minste bij ons op de PC.

Misschien met installeren iets verkeerd gegaan.

enkele suggesties.

gr

mi-bo

hastalp schreef op 24.04.2011 om 21:14 uur

hallo mi-bo,

bedankt voor je snelle reaktie.

ik heb geen van beide programma's verwijderd dus zijn gewoon beschikbaar.

nadat ik 10 geinstalleerd heb, heb ik gelijk naar updates gekeken maar het geleverde programma was up to date.

Ik weet dat versie 9 en 10 naast elkaar kunnen draaien dus ook weer eens de reisanimatie in '9' opgestart.

Dat werkt prima en daarna in '10' hetzelfde geprobeerd met dezelfde punten en zie daar nu werkt het wel !!!

In de tussentijd zijn er wel diverse updates van windows en quicktime geinstalleerd (automatisch)

Blijkbaar zat er wel een probleem want nu kom ik er door zonder een foutmelding.

Ik ben blij en deze foutmeling is dan ook afgehandeld. Bedankt voor de moeite.

vr.gr. hans stalpers