Reis animatie hapert in Video de Luxe 2013

Dutchforever schreef op 24.01.2013 om 17:05 uur

Sinds kort heb ik problemen als ik reis animatie gebruik in Video de luxe 2013 Premium.

De kaart wordt geladen, maar bij het inzoomen gaat het mis. Het beeld wordt verknipt weergeven. ( stroken op het scherm )

gezocht naar update of een patch ( geomodule ) maar deze wordt door Magix niet herkend en dus ook niet geinstalleerd. (Setup wordt beeindigd) 

Ik las dat er iets gewijzigd was op website waar reisanimatie naar toe wordt gelinkt waardoor er "fouten" zouden kunnen ontstaan.  

Ik werk met OS windows 8

Reacties

mi-bo schreef op 24.01.2013 om 19:45 uur

Beste,
ga naar http://www.magixvdlbijspijkeren.nl klik hier aan reis animatie klik op de link, net onder proX4 staat klik dit aan, er komt een aantal cijfers naar voren toets deze in, u krijgt een upload installeer deze en het mooie MAGIX product werkt. voordat ik U een bericht heb gestuurd alles eerst uitgeprobeerd en geen problemen, is Uw programma wel goed geïnstalleerd
succes.

Dutchforever schreef op 24.01.2013 om 20:04 uur

m i-bo,

Dank voor je reactie, maar dot heb ik allemaal al gedaan. (Zie mijn vraag stelling).

Het probleem blijft aanwezig

Dutchforever schreef op 26.01.2013 om 14:28 uur

Programma goed geinstaleerd ?  Kan dat fout gaan als dat van de orginele DVD geinstaleerd wordt?  Heb het zelfs opnieuw schoon geinstalleerd maar het probleem blijft. 

Vorig jaar had ik het probleem niet, na de update ( online) merkte ik pas dat het probleem er in zat. gebruik niet elke dag reis annimatie, maar wel regelmatig ( elke week)  Video de Luxe om mijn film te bewerken naar een eind produkt.

Ik wou dit weekend met reisanimtie een toevoeging doen aan mijn film. Nu het niet werkt baal ik als een stekker en heb mijn bedenkining over de aankoop Video de Luxe. hoop dat MAGIX snel met een oplossing komt.