Reis animatie

Dutchforever schreef op 27.01.2013 om 22:22 uur

Probeer de oorzaak te vinden waarom plotseling "reis animatie" niet meer goed werkt. Had eerst het probleem in Video de Luxe MX, maar nu blijk ook dat de reis animatie  in Phot Manager MX deLuxe niet meer goed functioneerd. Hetzelfde vergelijkbare probleem als in Video.

Na inzoomen op de kaart en weer uitzoomen krijg ik strooken op het beeld scherm die niet met elkaar corresponderen.  Kan er dan niets meer van maken. Na diverse keren afluiten, opnieuw opstarten is er geen verbetering zichtbaar.

Heb het idee dat er na de online actualisering iets niet goed is gegaan omdat het probleem ervoor de update niet was en na de updat dus wel.

Graag spoedig antwoord / oplossing omdat ik nu niet verder kan werken aan de film

Reacties

magixagent schreef op 28.01.2013 om 09:58 uur

net voor U de Patch geladen, het product werkt prima

Mijn reis animatie werkt niet meer, wat moet ik doen.

Er is  al een FAQ voor gemaakt:
https://support2.magix.com/customer/nl/node/194595
klik op de link hier boven en downloaden en Uw reisanmatie werkt weer.
voor vdl 16 /17 /mx

Dutchforever schreef op 28.01.2013 om 10:32 uur

de Patch werkt niet bij mij. Ik krijg de melding dat de installatie wordt afgebroken omdat er geen passende Magix programmas zijn gevonden. 

Ik werk met een geregistrede versie van van Video deLuxe Premium 2013 op DVD. Online gekocht bij webwinkel MAGIX

mi-bo schreef op 28.01.2013 om 11:23 uur

heel vreemd, U heeft u zelf geregistreerd bij MAGIX, dan moet u na het openen van de Patch eerst Uw naam en wachtwoord intoetsen, dan krijg U een 6 cijfers  bevestiging die plaats u ook dan gaat het reisroute animatie scherm open klik dan halve wegen op hier en de Patch wordt gedownload.
succes,

Dutchforever schreef op 28.01.2013 om 11:43 uur

Dat heb ik allemaal al gedaan. Geen verbeteringen. Baal als een stekker.

Ik ben nu bezig met een schone installatie van het programma.  Ga geen update (online actualisatie ) doen. Wil eerst eens kijken of het zonder de update wel goed gaat.

Daarna dan de pacht installeren ( als dat wel gaat lukken ) en pas daarna online actualisatie.

Dutchforever schreef op 28.01.2013 om 11:53 uur

Schone installatie gedaan.

Geen online update gedaan.

test Reisroute ging niet niet goed. opnieuw balken nadat ik had ingezoomd en weer uitgezoomd.

Daarna de patch getracht te installeren, maar krijg exact dezelfde melding als voorheen " de installatie wordt afgebroken omdat er geen passende Magix programmas zijn gevonden.  "

Schiet er niet veel mee op dan dat ik er alleen maar gefrustreed door raak en overweeg het programma in de kliko te gooien en te kiezen voor een beter alternatief ( fabrikant) als er niet snel een oplossing komt.

magixagent schreef op 28.01.2013 om 12:09 uur

Beste, eerst Uw programma vdl installeren, dan registreren met email adres die bekend is bij MAGIX, dan online activeren, anders werken bepaalde functies niet.

succes.

overweeg het programma in de kliko te gooien en te kiezen voor een beter alternatief ( fabrikant) als er niet snel een oplossing komt.

hele vreemde opmerking.dit is namelijk een site waar MAGIX gebruikers, anderen helpen, misschien een mail naar help@magix.net zou voor U een uitkomst zijn. wat u ook nog zou kunnen doen, trial versie downloaden, kijken of dit wel werkt en later Uw serie nummer invoeren.

Dutchforever schreef op 28.01.2013 om 12:32 uur

de vreemde opmerking is niet richting Magix gebruikers, maar mijn gevoel als gebruiker.

Probeer Magix te bellen maar ze zijn moeilijk bereikbaar "erg druk". Dan wordt het toch maar een mailtje sturen.

magixagent schreef op 19.02.2013 om 13:31 uur

Beste, Dutchforever,

Via een download update in Foto Manager MX, werkt de landkaart in Uw programma nu  zoals het zou moeten

succes bij het bewerken van Uw product.

Dutchforever schreef op 22.02.2013 om 00:12 uur

Beste, Dutchforever,

Via een download update in Foto Manager MX, werkt de landkaart in Uw programma nu  zoals het zou moeten

succes bij het bewerken van Uw product.

Beste Magixagent,

Van Magix Dresden heb ik de melding dat het een fout ( bug) is in Video deluxe. U heeft het nu over Foto Manager wat ik normaal niet gebruik, maar toch uw raad heb opgevolgt om even te veriferen of idd daar de bug mee verholpen zou zijn.  Ik kan bij online actualiseren geen nieuwe dowload vinden omdat mijn software up to date is volgen de melding van Magix. Dus tot zover geen verbetering.

magixagent schreef op 23.02.2013 om 16:18 uur

Beste Dutchforever,
We gaan even naar het begin van Uw mailing.
U heeft het mooie vdl 2013 classic gekocht, daar bij zat een jubileum pakket foto Manager.
In Uw pakket vdl 2013 classic zit niet de optie reisanimatie,
In het jubileum pakket zit wel de optie landkaart, deze heeft tot begin deze week niet optimaal gewerkt, als U nu een landkaart maakt in  Foto manager MX zult u zien dat het perfect werkt.
Nu spreek U met de laatste mail over ( bug) in vdl 2013 maar dit zit helaas niet in uw classic versie, maar wel in Uw jubileum pakket Foto Manager.
met andere woorden U heeft met dit Jubileum pakket 2 vliegen in een klap, een goedkoop vdl programma en een reisroute animatie er gratis bij, Hopend dat vanuit Nederland uw probleem is opgelost,
gr MAGIXagent

Dutchforever schreef op 23.02.2013 om 16:58 uur

Ik heb VDL 2013 Premium waar wel reis animatie in zit. Classic heb ik niet.

Het probleem met reis animatie zit in VDL 2013 en ook in  Photo manager MX de Luxe.

In het bericht van 28 januari schrijf ik al dat het om een Premium versie van VDL 2013 gaat.

Uw antwoord is dus niet relevant in deze context.

Dutchforever schreef op 12.03.2013 om 18:12 uur

Vandaag defintief van Magix het bericht ontvangen dat zij het probleem niet kunnen herstellen.

Het ging allemaal wel een beetje on proffesioneel, mijn eerste ticket was al weer gesloten, maar er was geen oplossing geboden. Opnieuw een ticket geopend en nu blijkt dat ze mijn syscheck niet hebben ontvangen.

Krijg ik allerlei oplossingen aangeboden die niet passen waarvoor ik Video de LUXe 3013 Premium heb aangeschaft., nl het reisanimatie deel. Dat kon ik hun maar niet aan het verstand krijgen dat ik puur daarom ben geswitcht. Ik werkte altijd met een andere software pakket, maar daar zat geen reisanimatie in.

Al mijn knip en plak werk zal ik nu naar alle waarschijnlijkheid opnieuw moeten uitvoeren incl de ondertitels en efffecten die al verwerkt waren.

Het programma wordt terug genomen door Magix.

Nu op zoek naar alternatief en weer opnieuw beginnen.

Voor mij is Magix Video de LUXE 2013 Premium een verkeerde keus geweest.