Reis animatie

mark.daniels86 schreef op 11.08.2014 om 13:42 uur

Hallo,

Eerst kon de kaart van de reisanimatie niet geladen worden, na wat zoeken kwam ik erachter dat er een update geïnstalleerd moest worden, na dit gedaan te hebben werkte alles. Maar na het testen kwam ik erachter dat ik niet op plaats kan zoeken, hij geeft aan dat de plaats niet gevonden is. Magix videodeluxe 17 is helemaal up-to-date. Kan iemand mj helpen?

Groetjes Mark

Reacties

mi-bo schreef op 11.08.2014 om 14:26 uur

beste Mark.

kijk even op mijn site http://www.magixvdlbijspijkeren.nl hier staat bij animatie reisroute, reisroute animatie een link, hier kunt u voor vdl 17 een download update binnen halen,

succes.

mido

tiendon schreef op 21.08.2014 om 15:26 uur

Hallo,

Ik had dezelfde problemen. Ik heb contact opgenomen met magix.

Kreeg te horen dat mijn software ouder was dan 2 jaar, en dat ze niets voor me konden doen.

Er werd me aangeraden om de nieuwste versie te kopen, dan was mijn probleem gelijk

opgelost. Dit vind ik belachelijk, moet ik nu elke 2 jaar een hoop geld uitgeven?

Ik koop nooit meer iets van Magix, het is weggegooid geld.

bmauit schreef op 14.10.2014 om 16:13 uur

Via die link kom je op een site terecht die helaas niet meer bestaat. Dit advies was gegeven in augustus 2014 dus vrij recent.

Nou bedankt hoor.

mi-bo schreef op 15.10.2014 om 16:38 uur

Beste Forum gebruikers,

heeft U het ook geprobeert via addon, hier staat meestal een link op de dvd, en heeft U de antivirus van verschillende aanbieders uitgezet, want dat is ook vaak een probleem, vele functies uitzetten,

dit is voor mij ook nieuw en zal de link ter goede trouw verwijderen

gr

Michael