Registratie video de luxe premium 2018

ingen schreef op 24.12.2017 om 14:01 uur

Heb deze down load versie 2 dagen geleden geinstalleerd , en krijg bij het opstarten van het prog.foutcode -24 . Terwijl het serienr. en de email juist is . ( geeft 2 groene vinkjes ) Heb in het verleden al div. prog.s van magix gekocht , en naar mijn weten met hetzelfde email.Niet handig , een prog. die niet opstart door zo,n registratie error ??

Reacties

Bol schreef op 24.12.2017 om 14:43 uur

Hallo Ingen,

Dit schrijf Magix over de foutcode -24

Gebruik je wel het email-adres, waarmee je VDL 2018 gekocht en gedownload heeft?

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 24.12.2017, 15:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.12.2017 om 16:16 uur

Ingen,

kijk eens bij deze link,

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ ,

inloggen, mijn producten, of MAGIX vdl 2018 hier geregistreerd staat.

Groeten

Michael

ingen schreef op 29.12.2017 om 13:34 uur

Wordt er een beetje moedeloos van , je koop een prog. online die al in gebruik is ?? En de antwoorden die ik krijg had ik reeds gecheckt. heb een Ticket aangemaakt, even afwachten. pfffff...

mi-bo schreef op 29.12.2017 om 14:25 uur

Ingen,

twee vragen.

Bij wie heeft U het MAGIX product online gekocht.

Heeft U ook gedaan wat 24-12-2017 om 16.16 uur is omschreven, en wat is het resultaat

Groeten

Michael

Bol schreef op 29.12.2017 om 14:46 uur

Wordt er een beetje moedeloos van , je koop een prog. online die al in gebruik is ?? En de antwoorden die ik krijg had ik reeds gecheckt. heb een Ticket aangemaakt, even afwachten. pfffff...

Hallo Inge,

Rustig afwachten wat Magix Support als antwoord geeft. Het lijkt erop dat uw VDL versie reeds is aangemeld en geactiveerd. Magix Support kunnen nagaan onder welke emailadres dat is gebeurd en zij kunnen u dan vertellen hoe te handelen om u probleem op te lossen.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2018

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ingen schreef op 30.12.2017 om 13:03 uur

Om antwoord te geven de 2 vragen van mi-bo

1. Opdrachtbevestiging van uw bestelling bij Magix , Magix Shop <shop@magix.net>

2. Registratie reeds volbracht.:

Video deluxe Premium

Datum registratie:22-12-2017

Serienummer:P3 ........................

ps. kreeg vandaag de backup CD van Magix in de brievenbus.

m.vr.gr. Ingen

ingen schreef op 30.12.2017 om 15:07 uur

Het geheel opn. ingevoerd nu werkt de activering , met als antwoord, nieuwe email ( terwijl dit dezelfde is en was )

Nou ja, het werkt nu !

Bol schreef op 30.12.2017 om 15:40 uur

Hallo Ingen,

Goed om te lezen, dat je probleem is opgelost. Veel montage plezier met VDL 2018.

Wat ik nu schrijf, is maar een aanname. Het kan zijn dat Magix Support uw e-mail, naar aanleiding van uw ticket heeft aangepast c.q. gewijzigd.

Nogmaals een fijne jaarwisseling en een goed maar vooral een gezond 2018.

Bol

2x gewijzigd wegens verbeterd antwoord en taalfoutcorrecties

Laatst gewijzigd door Bol op 30.12.2017, 19:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.12.2017 om 11:56 uur

Ingen,

fijn te lezen dat Uw probleem is opgelost.

Veel montage plezier in 2018 met het mooie MAGIX vdl product

Groeten

Michael