Magix video deluxe 2021.
Hardware: HP Probook 440 G4
Windows 10
Gisteren kocht ik online (via www.surfspot.nl) deze versie van Video deluxe. Er bleek ook een versie van Musicmaker in de downloadlink te zitten (Free version?). Beide programma's zijn succesvol geïnstalleerd, maar bij de registratie (van Video deluxe) gaat het fout.
Ik krijg na het invoeren van de P3 installatiecode (van de site van Surfspot gehaald, gekopieerd en geplakt) de melding:
"Het door u aangegeven serienummer is ongeldig of betrekt zich op een ander product. -......................................- Foutcode: -14"
Ik heb op allerlei manieren geprobeerd deze productcode/serienummer opnieuw in te voeren, maar niets lijkt te werken. Ook in de bevestigingsmail van Surfspot staat dezelfde Productcode.
Kan iemand me vertellen wat hier misgaat en wat ik eraan kan/moet doen om het programma wel geregistreerd te krijgen?
Overigens, als ik naar mijn Magix account ga wat ik tijdens de installatie heb aangemaakt, dan staat er te lezen dat de registratie van mijn versie succesvol is verlopen. Dat is toch ook vreemd, nietwaar?
Ligt het probleem bij Surfspot of bij Magix zelf?
Ik hoop dat er iemand is die hierover een goede suggestie heeft. Bij voorbaat Hartelijk dank!
Bob