Ik ben al 6 maanden bezig om Video Deluxe 2023 Premium op mijn laptop geïnstalleerd te krijgen...!? (het programma staat er 6 maanden op en ik werk met Windows 10)
Steeds krijg ik de melding dat ik met een ander e-mailadres bij u geregistreerd sta, maar als het e-mailadres, waar ik vroeger (VideoEasy, wat ik nu noodgedwongen nog steeds gebruik) mee geregistreerd stond xxxxx@ziggo.nl), gebruik dan werkt het ook niet! In mijn account staat mijn (nieuwe) e-mailadres voor Video Deluxe 2023 Premium (xxxxxx@xxxxxthuis.nl)
Ik wil graag weten wanneer het nu wel een keer gaat werken. U wilt graag iets registreren doe het dan a.u.b. goed (en eenvoudig) en laat uw klanten a.u.b niet met uw systeem (wat u ook nog klantvriendelijk noemt) aanmodderen, ik kom zo niet verder!
Ik heb betaald voor een programma wat volgens u zo goed was, nu laat dat dan a.u.b. ook echt blijken!(en direct werken) Ik heb nu al maanden ergernis en niemand geeft mij een oplossing (tot nu toe)
Mijn code/serienummer is : P3-serienummer
Ik hoop dat het programma zo langzamerhand een keer gaat werken! (en niet gekeerd wordt door een mij niets zeggende registratie van u!) Graag nu eens een goede oplossing!
M.vr. groet,
Sj. Fijlstra