Heb net bovenstaande product gekocht omdat my dazzle dvc niet compatible is met windows 8.. Maar ik krijg het gevoel dat dit product ook niet werkt! Ik heb product geinstalleerd vanaf de cd met 'run as administrator'..alles wordt netjes geinstalleerd..ik heb het product dan nog niet aangesloten op een usb poort!...
Ik activeer hem netjes met de serial op het hoesje..en sluit hem weer af..en start pc op..tot nu toe gaat alles goed..maar dan...
Ik sluit mijn videorecorder ( die perfect werkte met dazzle in windows 7) aan met de scart cable die in het pakket zat ( het schuifje staat op out)..ik doe een video erin met play...voor een signaal...daarna sloot ik de scart cable aan de usb converted..colorcoded..allemaal heel gemakkelijk..en dan de usb cable in een usb poort OP DE LAPTOP...tot nu toe gaat alles goed..maar nu..ik open programma..kies..create new project..enter..en nu komen de problemen...als ik 'import videos from analog sources' aanklik krijg ik een scherm waarbij ik niks kan aanklikken..alleen 'back'...met andere woorden mijn analoge video (heb ook mijn moviebox geprobeerd van upc via scart) sources niet herkent..
Hebben jullie een oplossing? Of heb ik een faulty product? Een doa? Ik had dit trouwens ook met mijn dazzle voor windows 7.en toen kon ik een patch handmatig installeren..
Als ik geen oplossing krijg dan rest me niets anders meer dan het product terug te zenden..want ik begreep dat dit windows 8 compatible was..en ik ben niet erg blij nu.
Ik heb een nieuwe laptop met een intelcore i7 met 8gb en een geforce gt540m videocard met 2gb..dus aan mijn hardware zal het niet liggen.de video recorder werkt perfect op scart naar tv!
Dank je voor je hulp.
Paulo