Red Uw Video's Branden dvd met Video de Luxe 16 premiere

depagter1 schreef op 23.01.2011 om 13:58 uur

Als ik een VHS video via red uw video's converteer kan ik hiervan ook een dvd branden en deze dvd kan ik afspelen op de TV. Met RUV kan ik echter maar 1 hoofdstuk maken. Omdat ik mijn DVD van meerdere hoofdstukken wil voorzien via een dvd menu heb ik de geconverteerde video ook bewerkt met video de luxe 16 premiere. Dat ging prima en ik kan ook meerdere hoofdstukken branden. Echter de dvd werkt dan niet meer via de dvd speler op mijn tv. Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

Reacties

bobbiaan schreef op 23.01.2011 om 14:51 uur

Beste......,

 

Met welk programma heeft u de gedigitaliseerde film ingeladen?

Het zal zijn Video de luxe 16 en dan standaard, plus of premium. Premiere is een Adobe programma.

 

Mvg

 

Bobbiaan

mi-bo schreef op 23.01.2011 om 15:24 uur

Beste.

Ter aanvulling van Bobbiaan.

Als U de beelden via de converter van Magix inlaad met vdl 16 Prem,

dan kunt u na het berwerken, al hooftstukken maken, en u start brandprogramma op , dan kunt u via de preview, de afstand bediening gebruiken. en bij het aanvinken van 1/2/3/4/5/ op de afstand bediening wordt aangegeven wat U af wilt spelen, en dit werkt dan ook na het branden, als u dan gaat branden, kunt u nog aangeven via eigenschappen, of na elke hooftstuk het in menu moet vallen, of een loop afgespeeld moet worden enz, enz.

En als de dvd dan door Magix brandt programma is gebrandt, dit kan alleen als product geregistreerd en geactiveerd is bij Magix.

Zal het project dat op de dvd staat in Uw dvd speler via de afstand bediening kunnen worden bediend.

succes.

depagter1 schreef op 23.01.2011 om 16:36 uur

Best Bobiaan en Mibo,

Bedankt voor info. Sorry, ik gebruik Magix video de luxe premium. Het gekke is dat de hoofdstukken werken met de afstandbediening en dat het ook werkt als ik de dvd met windows media center bekijk. alleen op tv werkt het niet. De dvd speler blijft staan in de stand loading. Enig idee?

bobbiaan schreef op 23.01.2011 om 17:42 uur

Hallo....,

 

Nog even voor mijn beeldvorming, je neemt de beelden van een videorecorder op via een converter direct in het programma Vdl 16 premium. Ga daarna naar DVD branden en open bij het menuplaatje bewerken. Geef daar aan hoe het menu gebruikt moet worden.

 

 

Succes

 

Bobbiaan

depagter1 schreef op 25.01.2011 om 12:11 uur

Beste Bobbiaan,

Nog even een korte uitleg. Met het Magix programma Red uw Video's converteer ik een video op een VHS video casette (dus een analoge video) naar een digitaal video betand. Dat digitale bestand sla ik op en krijg dan een *.MYY bestand. Dan open ik Magix video de luxe 16 premium en ga dat bestand bewerken. Daarna naar "branden" en maak (nog steeds in VDL16) een menu aan met hoofdstukken. Dat gaat allemaal prima en met de afstanbesturing in het menu programma gaat alles zoals je kan verwachten met een video speler.

Daarna wordt alles gebrand op een dvd. En dan komt mijn probleem. De dvd werkt prima in windows media center en ik kan naar de verschillende hoofdstukken gaan etc. Maar dan probeer ik de dvd af te spelen via mijn dvd speler op de tv. En dat gaat niet. De dvd speler probeert het  bestand te laden en zegt na enkele minuten

incorrect disk formaat. Enig idee wat er fout gaat?

Bedankt en groeten, Ad

bobbiaan schreef op 28.01.2011 om 17:37 uur

Hallo .....,

 

Ja, dit is duidelijk. Nu zijn er spelers die alleen z.g. of - schijven afspelen. Kan dit het probleem zijn ?

 

Mvg

Bobbiaan

depagter1 schreef op 30.01.2011 om 14:28 uur

Beste mensen,

Ik geloof dat ik er achter ben wat het probleem is.

Ik gebruik TDK DVD's en die werken om een of andere reden niet goed in mijn DVD speler.

Het gaat dus goed met windows media player via de pc, maar niet met onze DVD speler op de TV.

Om te proberen heb ik een paar Fufifilm DVD's gekocht en ziedaar hiermee werkt het wel.

Bedankt voor jullie tips. Vriendelijke groet,

Ad