Reacties

Bol schreef op 16.11.2024 om 11:42 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Uw probleem kan verschillende oorzaken hebben. Kunt u aangeven wat uw computerconfiguratie is:

• Wat is de processor
  • Wat is videokaart
  • Hoeveel RAM geheugen
  • Wat is de extensie van uw filmfragmenten

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 16.11.2024 om 16:03 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Het lijkt mij wel logisch dat Magix Duitsland Apple Quicktime niet installeert. Zelf raad ik u het af om de volledige  Quicktime versie te installeren. Zie: Apple Quicktime - support en veiligheid. Wat u wel u zou kunnen proberen is om QuickTime Lite for Windows 4.1.0 te installeren. Zelf gebruik ik Quicktime Lite al jaren zonder problemen.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2024, 16:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rudy-vanderMost9466 schreef op 17.11.2024 om 16:46 uur

Ik heb Quicktime Lite 4.4.0. geïnstalleerd en nog steeds krijg ik de mededeling, dat het niet geïnstalleerd is.

Bol schreef op 17.11.2024 om 17:21 uur

@Rudy-vanderMost9466

Hallo Rudy,

Dit had ik min of meer verwacht. Maar u hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag wat u computerconfiguratie is. Het kan zijn dat uw videokaart niet meer wordt ondersteund. Om hierop enn correct antwoord op te kunnen geven heb ik deze specificatie nodig.

Met vriendelijke groeten

Rob (forum moderator)

PS. de laatste versie van Quicktime Lite is: versie 4.1.0. 

Laatst gewijzigd door Bol op 17.11.2024, 18:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-