Quick time

brochetto schreef op 11.09.2016 om 22:56 uur

Beste,

ik wil een filmfragment van mijn camera inladen op de tijdlijn van Magix pro X, maar ik krijg de melding dat het niet mogelijk is omdat Quick time niet geïnstaleerd is. Waar en hoe moet ik Quick time installeren.

Kan iemand mij daarbij helpen a.u.b.

Groeten Leon

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 11.09.2016 om 23:52 uur

Hallo Leon,

Zie mijn antwoord op: http://www.magix.info/nl/kan-geen-scenes-importeren-in-video-de-luxe-2013.knowledge.1143451.html

Succes,

Rob

brochetto schreef op 12.09.2016 om 00:04 uur

Rob, Als ik het filmfragment wil afspelen in Windows media player geeft hij het volgende bericht.

Afspelen niet mogelijk

Dit bestand kan niet worden afgespeeld. Dat kan komen doordat het bestandstype niet wordt ondersteund, doordat de bestandsextentie fout is of doordat het bestand is beschadigd.

​Kan het nog goedkomen met dit filmfragment, of is er een manier om het te repareren ?

Groeten,

Leon

brochetto schreef op 12.09.2016 om 00:23 uur

Rob, Als ik de beschadigde film naar de tijdlijn van MVDL pro X sleep krijg ik de volgende melding.

Error 0x2D02: resync timeout

ik zou graag deze film redden, is dit mogelijk ?

Voormalige gebruiker schreef op 12.09.2016 om 11:41 uur

Hallo Leon,

Ik kan je hiervandaan niet vertellen of deze filmfragmenten te redden zijn. Je zou mij een paar filmfragementen, die het bij jou niet,  kunnen toe mailen via WeTransfer (zie mijn Persoonlijk Bericht). Zodat ik een gerichter antwoord kan geven.

Groet,

Rob 

brochetto schreef op 18.09.2016 om 10:15 uur

Beste,

Bedankt voor de reacties, maar ik heb de film niet kunnen herstellen.

En zoals u gevraagd heeft, om een stukje van de film op te sturen, dat is niet mogelijk omdat ik het niet kan inlezen in MVDL, dus kan ik het ook niet knippen en bewerken. De film heeft een grote van 15 GB.

Toch bedankt,

Groeten,

Leon