Projekt in de tijdlijn zetten lukt niet meer

paulpesie schreef op 13.08.2014 om 14:52 uur

Eén projekt krijg ik niet meer in de tijdlijn. (overige projekten geven geen probleem). Van ieder projekt maak ik ook een reserve versie , maar ook de reserve versie krijg ik niet meer in de tijdlijn.

Zodra de audiodecoder wordt geinitialiseerd ( wat ik links onderaan zie bij ca 90 % van het projekt)  werkt VdL2013 Premium niet meer, ook niet na herstarten.

De video is gelukkig af , gerenderd en opgeslagen , maar ik wil ook van dit projekt een veiligheidskopie maken  die ik elders opsla.

Ook als ik een backup versie van het projekt in de tijdlijn wil zetten gaat het op dezelfde wijze mis. Kennelijk is er iets met dit specifieke projekt gebeurd  waardoor VdL 2013 Premium vastloopt, maar ik zou niet weten wat.

gebruik Windows 7.

Gaarne advies.

MVG

Paul Pesie

Reacties

mi-bo schreef op 14.08.2014 om 14:37 uur

Beste Paul,
als andere projecten wel opnieuw op de tijdlijn kunnen worden gezet en de laatste niet waar komen de beelden dan vandaan, inmiddels een download update van Windows gehad, of van MAGIX vdl.
via start, instellingen, alles terug zetten naar standaard waarde kan wel eens helpen
succes.
mido

paulpesie schreef op 14.08.2014 om 15:44 uur

Bedankt. Ga ik  doen. Laat je zeker weten of het werkte.

De beelden komen gewoon van mijn D schijf, net als bij de andere projekten die wel werken.

Alle updates gedaan.

Ik vrees een corrupt audiobestand, omdat de audiodecoder geinitialiseerd wordt als ca 90% van het materiaal is opgehaald , en op dat moment crashed VDL. Het gekke is dat ik gedurende het werken eraan geen enkel probleem had om het projekt ( dag na dag opnieuw) in de tijdlijn te zetten. Ook heb ik geen andere audiobestanden in het projekt geplaatst , dan die die er al in stonden.

Ik heb eerder dit jaar problemen gehad om WMA audio bestanden in de tijdlijn te krijgen. Zodra ik dat deed sloeg VDL ook af, maar  de videobeelden kon ik dan wel gewoon in de tijdlijn zetten. M.B.V uitvoerige ondersteuning van de helpdesk is dat wel opgelost.

vervolg dd 17-08-2014

Beste Mido,
Bedankt voor de tip, maar Magix terugzetten naar standaardwaarden had geen effekt. Ook terugkeer naar herstelpunt vóór de laatste Windows updates had geen effect.
Omdat ik aanvankelijk dacht dat mogelijk een audiobestand (WMA) corrupt was heb ik het gebruikte audiobestand (een van CD geimporteerd legaal muziekje) een andere naam gegeven in de hoop dat dan wel het video- en geluidsspoor zouden worden ingeladen (door bij de vraag "kan (muziek-) bestand niet vinden"  voor  "overslaan"  te kiezen) , maar ook die vlieger ging niet op.
(Hoopte zo in ieder geval mijn projekt weer terug te krijgen - die muziek aanpassen is niet zoveel werk)
VDL blokkeert als ca 90% van het projekt is ingeladen en de audiodecoder gestart wordt en dat gebeurt ook bij alle backup versies die er zijn van dit projekt.  Er gaat dus - alleen bij dit projekt !! - iets mis als de audiodecoder geinitialiseerd wordt.

paulpesie schreef op 20.08.2014 om 10:43 uur

Zie  mijn reaktie en vervolg reaktie op Mido.