projectmarkers in video deluxe 16 Premium

anna-dewilde schreef op 11.07.2010 om 18:17 uur

Video deluxe 16 premium - Windows7
Ik heb in de handleiding gelezen hoe ik projectmarkers kan plaatsen, dat lijkt mij heel gemakkelijk om vlug naar een ander deel of ander project in de film te springen, ik heb 2 projectmarkers geplaatst maar wat moet ik doen om naar die projectmarks te springen, ik kan dat nergens in de handleiding vinden, door enkel op 1 2  of 3 te klikken lukt het niet.
Bedankt en groeten
Anna

Reacties

mi-bo schreef op 12.07.2010 om 10:40 uur
Beste, ga eens naar hulp. inhoud, dan zoeken, tik in het lege vak markers. klik daarna op onderwerp, dan ziet u alle maal markers mogelijkheden.
succes.
RiViS schreef op 12.07.2010 om 14:00 uur
Hallo Anna,

Het springen met de cijfers 1, 2 en 3 naar de Sprongmarkers (zoals Magix die noemt) werkt bij mij wel, maar:
- alleen binnen de geselecteerde film (dus niet naar een andere film/ander project)
- alleen met de cijfertoetsen boven de letters, dus niet vanaf het numerieke toetsenbord rechts.

groet,
Rijk
anna-dewilde schreef op 12.07.2010 om 16:03 uur

Bedankt voor de beide antwoorden, via hulp vind ik enkel hoe een projectmarker moet gemaakt worden. 
Met de cijfertoetsen lukt het nu wel, maar enkel als ik de CapsLock indruk en dan 1 2 enz , niet met de shifttoets en 1 2 enz. ik dacht dat beide toetsen dezelfde functie hadden nl hoofdletters en cijfers, blijkbaar zit er toch nog verschil in. Mijn probleem is opgelost, alweer wat bijgeleerd.
Bedankt en groeten
Anna