Projecten weg

wama4040 schreef op 23.02.2009 om 17:03 uur
Nog steeds zit ik te knoeien met Video de luxe premium.Had deze vraag al eens gesteld maar misscien zijn er ondertussen nog slachtoffers.Voor ik een project afsluit sla ik het op.Tevens maak ik veiligheidskopie van het project met al de mediabestanden.Wanneer ik de dag nadien het project open vraagt vdl achter versqchillende bestanden die gewoon op dezelfde plaats op de harde schijf staan.En mijn project is totaal niet meer bruikbaar.Zo gebeurt het zelfs dat het video gedeelte van een bestandje er nog is maar dat de audio ontbreekt.Ben al sinds 2003 gebruiker van video de luxe maar vdl15  is het programma waar ik al de meeste problemen heb gehad.Weet iemand soms raad.

Als ik opnieuw het bestand van het project dat ik als reservekopie heb opgeslagen open zijn er bepaalde stukjes van mijn film niet meer aanwezig.
Ook als ik een bak bestand open mankeren er fragmenten van de film.
Gelukkig blijven mijn ondertitels en muziekbestanden staan.Maar wel moet ik de film fragmenten uit de map waarin ik deze van de camera heb gekopieerd terugzetten en ook weer op lengte brengen.Soms is alleen het audio bestand van een film fragment weg.Voor mij is het onbegrijpelijk.Heb ondertussen al een beetje ervaring met films bewerken maar dit heb ik nog niet tegengekomen.

Reacties

Polders schreef op 24.02.2009 om 11:05 uur
Ondanks uw uitgebreide probleem-beschrijving is de situatie toch niet echt duidelijk.
U beschrijft:
Nadat film is opgeslagen als project en ook als reservekopie, zijn bij het herladen sommige delen van de film niet meer aanwezig - ondanks dat alle bestanden op dezelfde harddrive staan.
Uw probleem is bekend als de bestanden niet op dezelfde drive staan en de 'andere' drive niet actief is, zodat het bestand niet kan worden benaderd.
Wat gebeurt er 1) als u de reservekopie opent 2) als u het BAK bestand opent?
Succes

Het begint op een geheugen probleem te lijken.
Suggestie: Leg de vraag eens aan Magix voor.
  • http://support.magix.net.