Reacties

RiViS schreef op 26.10.2010 om 13:54 uur

Hallo naamgenoot,

 

Het zou kunnen dat er ergens ver weg op de tijdlijn (dus zeg op 1uur30min) nog iets staat wat daar onbedoeld tercht is gekomen. Dat check je zo: In de modus Tijdlijn zie je rechts onderaan een pictogram met 2 pijltjes (naar links en rechts = Weergave Optimaliseren), als je daar op klikt komt de hele film precies op je tijdlijn te staan. Als mijn veronderstelling juist is, dan zie je je film (tot halverwege), daarnaast niets en dan uiterst rechts nog "iets". Dat stukje (film/foto/titel of wat ook) moet je dan verwijderen.

 

groet,

Rijk

rostierman schreef op 26.10.2010 om 20:30 uur

Hallo Rijk,

Ik had jou advies al opgevolgd, omdat ik een eerdere info-wisseling van jou met iemand met een dergelijk probleem had gelezen.

 

Bij mij is er niets te vinden en de eindmarker komt gewoon bij 47 minuten te staan.

 

Ik heb wel eerder de onbewerkte film, naast de bewerkte versie geimporteerd, maar omdat toen het aan Mbytes te groot werd heb ik die weer verwijderd. Ik denk dat er toen iets mis is gegaan. De film verdween wel, maar het aantal Mb's lijkt nog wel mee te worden geteld.

 

Een software probleem?

 

Groeten,

je naamgenoot

RiViS schreef op 27.10.2010 om 10:12 uur

Hallo Rijk,

 

Ik neem aan dat je ook al gekeken hebt of er niet onbedoeld een tweede film in je project zit?

We kunnen natuurlijk blijven gissen wat er verder aan de hand zou kunnen zijn, maar je zou ook de film kunnen exporteren naar een geschikt formaat, zoals mpeg2(al dan niet HD) of dv-avi, afhankelijk van je inputmateriaal, dus met zo veel mogelijk behoud van je oorspronkelijke kwaliteit. Daarna open je een nieuw project en sleep je de film vanuit de mediapool naar de tijdlijn. Dan zou je de mogelijke ballast kwijt moeten zijn.

 

groet,

Rijk

rostierman schreef op 27.10.2010 om 18:44 uur

Hallo Rijk,

 

Inderdaad, dat bedoel ik. Ik had een tweede film in het project die ik heb verwijderd, maar de bits/bytes van die verwijderde film lijkt nog steeds te worden meegeteld, waardoor hij niet op de dvd past.

 

Ik zal jou tip uitvoeren (exporteren). Ik denk dat dat de enige overgebleven oplossing is.

 

Bedankt!

 

Groeten,

 

Rijk