project opslaan

plagge schreef op 26.08.2015 om 23:11 uur

Als ik momenteel een project opnieuw opsla krijg ik zoals gebruikelijk de vraag"bestaand bestand vervangen" en dat is natuurlijk prima. Als ik dan JA zeg blijkt dat ik het project niet vervang maar apart opsla. Het vorige project heeft nu de toevoeging "Old "' . Doe ik deze handeling weer dan krijgt  het project de toevoeging "Old Old" enz. 

Het heeft volgens mij iets te maken met "administrator", maar dat ben ik toch echt zelf en volgens mij als zodanig ingelogd. 

Wie heeft een idee want nu wordt het wel een beetje een puinhoop las jet het project regelmatig opslaat. Ik gebruik VDL 2015 premium.

Groet, 

Geertjan 

Reacties

mi-bo schreef op 27.08.2015 om 08:58 uur

Beste  Geertje, 

Een stukje montage techniek,  zet altijd het volledige project op de tijd lijn en zet dit in een map Dan geeft u dit een nummer  0001 dan nog een keer 0002 nu gaat u met de montage  beginnen  en sla dan opals in de gemaakte map

En als  volgt 0003 enz,  enz, nu wordt het project nooit  overschreven en als er iets niet goed is gegaan  kunt u altijd stappen terug

Gr

Michael 

Voormalige gebruiker schreef op 27.08.2015 om 10:48 uur

Hallo Geertjan,

Een vreemd verhaal.

Ik heb herhaaldelijk geprobeerd een project op te slaan. Bij mij wordt het bestand gewoon overschreven als: "naam bestand.mvp". Wat de oorzaak is, dat bij jou de toevoeging "old" wordt geplaatst kan ik zo niet zeggen.

Heb je al eens geprobeerd op de programma instelling op de standaardwaarde te zetten?

Wat je ook zou kunnen proberen is op het videodeluxe.ini handmatig te verwijderen.

Ga naar: c:/ gebruikers/naam gebruiker / AppData (verborgen map) / Roaming/Magix/Videodeluxe21_premium / videodeluxe.ini.

Wanneer je "videodeluxe.ini"  handmatig verwijderd, herbenoemd of verplaatst wordt deze automatisch wee aangemaakt.

Succes,

Rob

plagge schreef op 27.08.2015 om 16:15 uur

Hallo Rob, 

Inderdaad een vreemd verhaal maar dat heb ik wel vaker bij Magix.  Ik heb van alles geprobeerd zoals de nieuwste versie (update) geinstalleerd, het programma laten herstellen, de ini weggehaald, teruggezet naar de             " fabrieksinstellingen"  maar ik blijf "Old" toevoegen. Alleen een volledige de-installatie en daarna opnieuw installeren zal de zaak wel weer rechtzetten denk ik. Maar daar heb ik (voorlopig) nog geen zin in. 

Jij Rob in ieder geval bedankt voor het meedenken. 

Hallo Michael.  Ook jouw opmerking om de projecten zelf te nummeren kan een oplossing of beter gezegd een omzeiling van het probleem betekenen. Maar ook voor deze tip dank je wel!

Groet, 

Geertjan 

plagge schreef op 29.08.2015 om 10:25 uur

Ik ben eruit. 

Als je aangeeft dat je het project wilt opslaan, zie je in de betreffende map in de bovenste balk "Organiseren" staan. Hierop klikken en vervolgens naar "eigenschappen" gaan. Daar zie je het tabblad "Beveiliging" waar je moet zorgen dat de betreffende groepen en gebruikers een vinkje bij "volledig beheer" hebben staan. Ik heb op die plaats maar alle vinkjes gezet en daarmee is het probleem uit de wereld. 

Groet, 

Geertjan