Project (MVP) verdwenen- Wat nu?

FrankSSE schreef op 27.09.2011 om 10:56 uur

Ik heb onlangs Video Deluxe 17 plus HD gekocht.

Tot nu toe heel tevreden met de koop.

De afgelopen weken heb ik gewerkt aan het bewerken van een reis van 4 weken naar Amerika.

Ontzettend veel gefilmd en heel veel tijd gestoken in het bewerken.

Nu wil ik het project weer open en blijkt het helemaal leeg te zijn . ALLES IS WEG!!

Ook de grootte van het bestand is maar 12kb, wat betekent dat het hier gaat om een leeg bestand.

Wat is er mis gegaan?

Kan ik het bestand herstellen?

 

Naar mijn mening is het project altijd netjes afgesloten en heb geen rare meldingen gekregen.

 

Wie kan mij verder helpen??

 

Wanhopige Frank.

 

Reacties

Cinecor schreef op 27.09.2011 om 14:37 uur

Aangenomen dat u de naam van het project nog weet zou u kunnen zoeken in Windows Verkenner. Weet u de naam niet meer, dan wellicht met:   *.MVP of *.MV_

Als u met twee of meerdere harddisks werkt is het aan te bevelen op alle HD's te zoeken. Als er niets verschijnt valt te vrezen dat u het projectbestand is verdwenen...

 

 

RiViS schreef op 27.09.2011 om 21:38 uur

Hallo Frank,

Even ter aanvulling van cinecor: VdL maakt voortdurend backup bestanden van je project (als je die optie tenminste niet hebt uitgeschakeld!!).

Eerst kun je via Programma-instellingen (sneltoets Y) / tabblad Map, zien waar je projecten worden opgeslagen. Zoek die map nu op met de Windows Verkenner. Je ziet nu een lijst met projecten en het zal je opvallen dat hetzelfde project meerdere keren voorkomt met de toevoeging _BAK0.MV_ ,  _BAK1.MV_ etc., dat zijn allemaal backup bestanden van je project. Zet de Verkenner weergave op "details" en je ziet ook de grootte van de bestanden en de datum+tijd van aanmaak, zodat je het laatste volledige project kunt vinden.

In VdL kun je via Bestand/ backup project laden, de backup openen.

groet,

Rijk

FrankSSE schreef op 28.09.2011 om 21:29 uur

Het blijkt dat magix keurig een back-up heeft gemaakt van mijn project!!!!

Veel tijd en frustratie bespaard gebleven.

Bedankt voor jullie snelle reakties.

Frank