Project bewerken

HaPo1 schreef op 24.09.2019 om 13:41 uur

Ik gebruik RUV 6 met Windows 10. Dat werkt bij mij prima. Ik heb 2 vragen:

1 Kan ik na het overzetten van bijvoorbeeld een VHS band, het ontstane project zonder enige vorm van optimaliseren opslaan door middel van "film voltooien"? Om het dan later te kunnen bewerken.

2 Kan ik afzonderlijke scenes optimaliseren en is daar een stap voor stap handleiding of tutorial van?

Reacties

mi-bo schreef op 24.09.2019 om 14:03 uur

@HaPo1

Beste Hans.

Optie voltooien betekend dat het wordt gedigitaliseerd.

U ziet daarna 1 plaatje als het totaal in 1 keer is opgenomen.

Zelf kunt u na bekijken van het totaal plaatje(het gehele project)via schaartje het project ruw gaan splitsen.

Daarna is plaatje voor plaatje aan de voorzijde en achterzijde in te korten en op deze manier maakt U met MAGIX RUV 6 een totaal project.

Heeft U meer vragen plaatst dit dan op het Forum.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

HaPo1 schreef op 24.09.2019 om 14:42 uur

Bedankt Michael voor je snelle reactie. Wat ik nog graag wil weten is of ik na gebruik van het schaartje een losse scene kan bewerken zonder dat dit op alle scenes van toepassing is. Bijvoorbeeld van 1 scene de helderheid en het contrast aanpassen zonder dat dit dan ook bij de andere scenes wordt toegepast.

mi-bo schreef op 24.09.2019 om 15:56 uur

@HaPo1

Beste Hans.

Al U een split(knip) heeft gemaakt en dan nog een split(knip),dan is het stukje tussen de splitsen(knippen) gewoon te bewerken en heeft niets te maken met wat er voor of achter staat.

Met vriendelijke groet.

Michael

HaPo1 schreef op 24.09.2019 om 17:35 uur

Dank je wel. Ik ga er mee aan de slag.