project banden

dij01350 schreef op 29.06.2011 om 21:52 uur

Ik heb een project aangemaakt, maar het branden van dit project lukte niet.  Ik heb het geheel opgedeeld in 3 slideshows, welke ik op 1 dvd wil branden.  Dit lukte, echter na bekijken op tv zag ik dat ik aanpassingen moest doen.  Deze gedaan en daarna project weer opgeslagen en gebrand.  De wijzigingen zijn niet meegenomen en dus opnieuw willen branden.  Echter blijf ik de verkeerde versie krijgen. Geprobeerd onder nieuw projectnaam op te slaan, echter nog steeds oude versie.  Nieuwe versie van slideshow wil niet lukken.Bij branden elke keer in voortgang meteen stap 4 van 6 en snel gebrand, terwijl keer dat het goed ging dit heel lang duurde.

Hoe krijg ik dit nu goed gebrand?

Reacties

Polders schreef op 29.06.2011 om 22:21 uur

Beste dij01350, standaard is Magix ingesteld om voorafgaand aan het branden te encoderen en te renderen. Wanneer een eenmaal aangemaakt project opnieuw wordt geladen, worden deze instellingen ook (weer) geladen. Bij wijzigingen in het project stelt het programma automatisch voor om dit renderen /encoderen op een slimme 'verkorte 'manier te doen. Zie voor de details het uitgebreide manual.

Wanneer er wijzigingen aangebracht worden in het project, is het aan te raden om het gewijzigde project op te slaan onder een nieuwe naam en dit slimme 'verkorte' renderen / encoderen te wijzigen in 'alles encoderen'. Neemt wel weer wat tijd maar neemt alle wijzigingen mee.

Veel succes