Op mijn laptop staat al jaren Red Uw Video's Versie7.0. Er is Windows 10 geïnstalleerd.
Plots begon het programma te haperen. Het bleek dat de driver niet meer werkte. Na veel gezoek heb ik de oplossing kunnen vinden.
Even hoe dit moet:
-Ontkoppel alle USB apparaten
-Verwijder de Videowandler2
-Herstart de PC
-Ga naar: https:/support2.magix.com/customer/de/download_do/107182
-download: AHS_MAGIX_319E_121024.zip
-Dit programma uitpakken en installeren
-VideoWandler2 terug installeren
Fantastisch! De Videograbber wordt terug herkend en stuurt opnieuw beeld en geluid naar de PC.
Maar nu heb ik andere problemen. Als ik met een nieuw bestand wil beginnen en ik volg de procedure tot en met Video naar computer overdragen, dan krijg ik de melding: Pad niet gevonden!
Via een omweg kom ik er dan wel. Ik maak een nieuw bestand, geef het een naam en sla het op. Nu sluit ik Red UW Video's af en start het opnieuw. ik open nu het juist opgeslagen programma en via importeren en video invoegen lukt het toch. op één ding na!
Regelmatig blokkeert het programma met de vemelding: Kan bestand: C:\Program Files(x86)\MAGIX\Video easy Red uw video's! Versie 7.0\_user\Mallorca_BAK8.MV_ niet openen.
Gevolgd door: Bij het schrijven van het projectbestand is een fout opgetreden.
Ok! met de ESC toets kan ik deze meldingen negeren en verder werken maar uiteindelijk wil het programma het commando: Film op DVD branden niet uitvoeren. Ik veronderstel dat de voorgaande gebreken hier de oorzaak van zijn. Maar hoe los ik dit op?
Dit was een hele uiteenzetting, maar ja het is dan ook een heleboel opmerkingen.