Reacties

mi-bo schreef op 08.09.2021 om 09:55 uur

@Astenaar

Beste Astenaar,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Wat en waar het precies verkeerd gaat , kan ik U niet vertellen,

hier een kleine pro dat het zonder problemen werkt

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7520506/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 08.09.2021 om 11:36 uur

Hallo @Astenaar,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

.....Het programma Photostory 2022 loopt vast na export naar MP4....

Dit is een BUG in photostory 2022 en is bekend bij de programmeurs bij Magix Duitsland.

Waarschijnlijk staat bij u de Videomodus op NVIDIA xxxx videokaart. Als u nu exporteert als MP4 dan krijgt u de volgende melding.

Zet de Videomodus bij de programma-instellingen (sneltoets "Y") eens op CPU en probeer het nu nog eens.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

aanvulling: 08-09-2021 om 11:42uur

Als ik de Videomodus op Intel(r) UHD Graphics 630 of Microsoft WARP device zet, wordt er ook als MP4 geëxporteerd.

Laatst gewijzigd door Bol op 08.09.2021, 11:41, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Astenaar schreef op 08.09.2021 om 12:24 uur

Dat is voorlopig een ieder geval een oplossing.

Bedankt!!!

Bol schreef op 08.09.2021 om 12:39 uur

Hallo @Astenaar,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. U kunt met de aangereikte videomodus uw slideshows-project zonder foutmelding exporteren.

Heel veel plezier met het maken van uw slideshows.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 08.09.2021, 12:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.09.2021 om 13:28 uur

@Astenaar

Beste Astenaar,

Goed bericht dat er voor U een voorlopige oplossing is gevonden

Gemaakte promo, is met een simpele video kaart "Nvidia Geforce GTX 960" gemaakt die zo staat en geen problemen heeft

Ik ben benieuwd en velen met mij willen graag op dit Forum vernemen wat voor Videokaart U heeft dat het niet lukt ,en MP4 maken vast loopt

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 08.09.2021 om 18:40 uur

Hallo @Astenaar,

Natuurlijk, zijn er altijd uitzonderingen op de regels. Echter, u had het probleem, dat bij u Photostory 2022 vastliep bij het exporteren van uw slideshow naar MP4 bestand. Om door de videomodus op CPU te zetten is / was uw probleem hiermee opgelost.

Het hebt daarom ook geen enkele zin / nut om in uw topic aan te geven, dat er met NVIDIA Geforce GTX 960 wel goed geëxporteerd kan worden als een MP4 bestand, want de forumleden, die een NVIDIA Geforce GTX 960 hebben in hun computer, zullen van uw probleem niets merken. Zij krijgen geen foutmelding te zien.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 08.09.2021, 19:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Astenaar schreef op 09.09.2021 om 08:10 uur

Ik heb een video kaart NVIDIA Geforce RTX 2060, waarmee ik dus niet kon exporteren naar mp4

Groetjes

mi-bo schreef op 09.09.2021 om 08:47 uur

@Astenaar

Beste Astenaar,

Als Moderator wil ik U bedanken voor de spontane reactie , hier hebben MAGIX lezers / gebruikers iets aan.

Veel montage plezier met het mooie MFS 2022 pakket

Met vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 09.09.2021 om 12:59 uur

Hallo @Astenaar en andere forumleden,

....Het programma Photostory 2022 loopt vast na export naar MP4, Video file wordt niet afgewerkt..... 

Het klopt, dat NVIDIA Geforce RTX 2060 één van de NVIDIA kaarten is, waarbij de onderstaande foutmelding zich voordoet.

Dit probleem is reeds bekend bij de programmeurs van Magix Duitsland en wordt naar alle waarschijnlijkheid in een van de eerst volgende updates / patch gerepareerd.

Als u ook hiermee problemen ondervindt, zet dan de Videomodus op: "CPU"

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 09.09.2021, 13:00, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-