programma loopt vast bij scherm importeren video van analoge bronnen

Willem-Klr schreef op 22.07.2024 om 13:27 uur

red uw video's program loopt vast bij scherm importeren video van analoge bronnen kiezen . zie optie compositie  niet op scherm staan. Kan alleen kiezen voor integrated webcam(usb Dshow). Na klikken op verder gaat het program over in een cirkelredenatie oftewel een eeuwig durende draaiende tandwieltje. Kan programma alleen afsluiten via taakbekeer. Opnieuw installeren van het programma versie 9 en de drivers leveren extra problemen op. Windows kernisolatie moet ik uitzetten en dan werkt het nog niet. Helaas kan ik windows kernisolatie ook niet meer aanzetten ivm twee systeembestanden van dexetek. Deze twee bestanden DxVGrb.sys conexant en dexetek horen bij de zwarte video-omzetter van magix. Graag hulp want opnieuw installeren van windows 11 lost het probleem niet op. Waarom krijgen wij geen hulp of updates voor dit probleem van de video-omzetter.

Magix support reageert totaal niet op mijn probleemmeldingen. Ik wacht al 10 dagen op een reactie.

Reacties

Bol schreef op 22.07.2024 om 13:49 uur

@Willem-Klr

Hallo Willem,

....Waarom krijgen wij geen hulp of updates voor dit probleem van de video-omzetter...

Magix Red uw Video 9 uit 2016 wordt niet meer ondersteund door Magix Duitsland. Deze versie is ook niet Windows 11 compatibel.

Zie een deze topic: Kernisolatie (magix.info)

Mijn advies is om de laatste versie aan te schaffen.

Zie: MAGIX Red uw video's! – Helpt bij het kopiëren van video naar dvd

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 22.07.2024, 15:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willem-Klr schreef op 23.07.2024 om 11:23 uur

Hoi Rob,

Bedankt voor de reactie. Ik heb de laatste versie besteld. Ik ben benieuwd. Helaas kan ik de kernisolatie op geen mogelijkheid meer aanzetten. Het bestand DXVGRB.sys conexant krijg ik niet verwijderd. Het bestand van dexetek wel.

Ik heb magix gekocht in 2020. Dat er geen ondersteuning is vanaf 2016 is voor mij een verrassing. Is mij niet verteld bij de bestelling.

Het programma heeft tot afgelopen december 2023 gewoon gewerkt. Dus heel vreemd. Mijn hoop is gevestigd op de nieuwe versie en hopelijk met ondersteuning.

groet

willem

 

 

Bol schreef op 23.07.2024 om 11:54 uur

@Willem-Klr

Hallo Willem,

Bedankt👍 voor u terugkoppeling.

Het kan zijn dat u Magix Red uw Video 9 in 2020 hebt aangeschaft, maar deze versie was al sinds november 2016 te koop. Deze versie was uitgebracht voor Windows 7 | 8 |10 en is niet compatibel onder Windows 11. Magix geeft op al hun producten 12 maanden na aankoopdatum gratis klantenservice per email.

Dit staat er in de handleiding.

....Helaas kan ik de kernisolatie op geen mogelijkheid meer aanzetten.....

Hierover zijn de meningen verdeeld. Geef maar eens de zoekopdracht: Kernisolatie. Ook bij de nieuwste Magix USB video omzetter versie kunt u de kernisolatie niet activeren.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 23.07.2024, 13:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-