programma loopt alleen vast bij dascam films

Dimodo schreef op 24.01.2016 om 23:26 uur

Sinds kort heb ik een dashcam die mooie strakke beelden geeft. Dit zijn mp4 bestanden net zoals bij mijn gopro hero, maar na het inlezen van de dashcam bestand (en) loopt vdl 2013 premium of video pro x7 telkens vast en krijg ik de melding "fout in module mxmpeg2.dll

Met de bestanden van de gopro hero ondervind ik geen problemen, alleen met de dashcam bestanden.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Gebruikte hardware:

W7 - 64 bit

i5-4460 3.2 Ghz

8 Gb-1600 mhz

MSI N750 Ti 2Gb GDDR5 128 Bit

Met vriendelijke groet,

Dick

Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2016 om 11:15 uur

Hallo Dick,

voor alle duidelijkheid, er is een duidelijk verschil in opslag tussen vdl 2013 Prem ( 32 bits versie ) en Pro X7 een ( 64 bits versie ). wat in Pro X7 is importeerd kan niet in vdl 2013 Prem worden geimporteerd, anders om wel.

als er een module . dll fout aanwezig is,zijn de drivers van de dashcam dan wel op de Pc geinstalleerd, en ook van Uw GoPro hero.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 25.01.2016 om 13:38 uur

Hallo Dick,

Lees dit eens aandachtig door: http://www.solvusoft.com/nl/files/ontbreekt-bestand-niet-vinden-fout/dll/windows/written-by-axel-hamann-and-stephan-scholz/magix-import-module/mxmpeg2-dll/

Succes,

Rob

Dimodo schreef op 29.01.2016 om 10:17 uur

Rob, Michael,

Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik blijf steeds met hetzelfde probleem zitten. Ik heb de pro X 7 als proefversie erop gezet nadat ik de problemen had onder video de luxe. Met de pro versie had ik gehoopt dat dit verholpen zou zijn. Als ik het mp4 bestand van de dashcam inlaad en een filmpje sleep in de tijdlijn onder is er nog niks aan de hand. Hier kan ik nog van alles instellen, aanklikken en dergelijke, maar zodra ik dan op de play knop druk staat de heleboel vast. Dit gebeurd niet bij de mp4 bestanden van bijvoorbeeld de Gopro. Als ik de mp4 bestand van de dashcam op de apple in imovie laad heb ik geen problemen en loopt alles soepel. Ik heb zowel de video de luxe als de pro x 7 van de computer verwijderd en later weer 1 opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Vanuit de verkenner kan ik gewoon die dashcam bestanden afspelen dus daar zal het niet aan liggen. Ik ga een nieuwe ssd schijf aanschaffen en zal daar een nieuwe windows opzetten (w10 of w7) en dan de nogmaals video de luxe opzetten. Als dit nog niet helpt dan ga ik over op final cut pro en hou ik video de luxe voor gezien.

Gr,

Dick